Copyright © Monochrome
Design by Dzignine
niedziela, 19 lutego 2012

look_eksperymentalnie fioletowo…


Wyszło wszystko tak, że poszukując inspiracji, trafiłam na zdjęcie, które postanowiłam przenieść na swoje oko. A że zazwyczaj nie trzymam się przepisów ( albo je ‘udoskonalam’) , wyszło,  to co wyszło. Miały być brązy.. i są.. ale pod fioletami. Na zdjęciu nie widać ‘efektu’ zmniejszenia oka – dolna powieka jest zaakcentowana mocno i wyraźnie na całej linii, a nawet poza nią, natomiast górna powieka najmocniej zaakcentowana jest na środku,  co wizualnie zmniejsza oko. Może ( nie wiem, nie mam ‘fioletowego’ pojęcia) żadna makijażystka/makijażysta/profesjonalista się ze mną nie zgodzi, ale wydaje mi się, że przy takim dosyć wyraźnym i wizualnym zmniejszeniu oka można sobie pozwolić na mocny kolor na ustach. Ja sobie pozwoliłam podkreślić usta w podstawowym zakresie… i jak zwykle mój nos przeważa …  może kolesia nawet bym polubiła, ale jakiś taki nie sprawny i przez prawie cały rok cieknie ;) póki co, przeszkadza mi tylko w ‘cieknięciu’ i w obróbce zdjęć ;)
DSCF0583DSCF0590DSCF0584DSCF0622DSCF0625DSCF0606DSCF0638

5 komentarze:

  1. Wygląda to ciekawie, choć przez chwilę coś mi łyso było na środku górej powieki :D

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. no i tak miało być - eksperymentalnie :)

      Usuń
  2. nowatorsko:) Podoba mi sie bardzooo

    OdpowiedzUsuń
  3. a jak weekendzik w stolicy? :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Musialam przelozyc wyjazd,bo tato kumpeli sie powaznie rozchorowal

      Usuń