Copyright © Monochrome
Design by Dzignine
poniedziałek, 6 lutego 2012

look_blue da ba di da ba dai

 

Niebieska powieka chodzi już dawno za mną.  Miał być tutorial, ale niestety jak to w zyciu bywa – kłody pod nogi. Jeden pies mnie trąca łapą, że siku/pies sąsiada na naszym ogrodzie/sostry na spacerze (pierun wie o co dokładnie chodzi), drugi  trąca pyszczkiem przy każdym szeleście folii z  nadzieją ‘daj jeść’ , kierowniczka równocześnie woła żeby wyciągnąć chleb z zamrażarki i że łazienka wolna na ‘bąbelkowanie’ ( o tym kiedy indziej), a tato  piętro niżej robi wykład na temat zamykania drzwi w przedsionku podczas mrozów… weź tu człowieku zrób tutorial bez spinania pośladków ;)

Tak więc dzisiaj jedynie do podziwiania…. nawet taki karnawałowy…

DSCF0125DSCF0127DSCF0129DSCF0130DSCF0146DSCF0147

DSCF0134

I co? Ładny ten liner z Pierre Rene ? Uśmiech

Z góry przepraszam za źle przyklejony rzęsy i niedomalowane brwii…  siku, jedzenie ( nie moje oczywiście ;) siła wyższa … :P a potem się dziwię skąd siniaki na nogach….

45 komentarze:

  1. Bardzo ładnie wygląda ten eyeliner:)

    OdpowiedzUsuń
  2. Nie no, jednak muszę mieć ten liner, niezależnie od ceny!

    I chyba kupię sobie rzęsy, bo swoich (prawie) nie posiadam!
    Kurczę, szlaban na makijażowe posty

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. 15-16 złociszy max - zapomniałam dzisiaj sprawdzić, chociaż napadłam tą samą drogerię :) Na pewno go zużyjesz całego, albo w większości.
      Nie wiem jak to z twoimi rzęsami jest, za to pazurki masz bardzo ładne, do pozazdroszczenia :)
      Jeżeli chodzi o rzęsy - spróbuj najpierw tanie, jak coś z nimi coś się uda wykombinować - możesz dalej próbować. Bo najtańsze to zazwyczaj najtrudniejsza 'szkoła jazdy' ;)

      Usuń
    2. O, dziękuję, to miłe :-)

      Właśnie tak sobie kombinowałam, ze jakieś najtańsze rzęsiska kupię najpierw- jak popsuję (co jest wielce prawdopodobne ;-)) to wielkiej straty nie będzie ;-)
      Chyba Lovely wypuściło ostatnio, z kolekcji Disco bodajże..?

      A liner planowałam kupić z Essence i teraz mam dilemmę..

      Usuń
  3. Jaa tam widzę fiolety :) Ale bardzo ładne fiolety :D

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. a bo to taki niebiesk z mnóstwem fioletowych drobinek - mój własny miks :) poza tym - przekłamanie i indywidualne ustawienie monitora - jak to zwykle bywa :)

      Usuń
  4. Elektryzujący niebieski! :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. heh, no może nie, ale wierz mi, szukam takiego :) muszę coś nowego zmieszać :)

      Usuń
  5. haha amazing post title, i remember that song! and yes, this was lovely! beautiiiiful blue you've created here, and those pointy lashes was such a good idea, and also the off coloured eyeliner! cool, cooler, you!!/Azure

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. tnx Azure :) ur opinion means a lot to me :) This song was a hit when I was in high school & somehow it stuck in my head :D

      Usuń
  6. Liner świetny, sama chętnie bym takim oko maznęła.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. :) maznełabym ci, ale nie mam jak - znaczy nie da rady wirtualnie ;)

      Usuń
  7. Świetnie podkreslił Ci kolor oczu:)!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Noo.. mimo wszystko nie czuje się dobrze w niebieskim na oku... chyba że to smoky... chyba że krecha... no dobra, wybrzydzam :)

      Usuń
  8. tytul mnie rozwalil ;D ... a niebieskie na oku lubie :D

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. :) tytułami i hasłami to ty powalasz na kolana :) chylę czoła na allaha... niebiesk lubię, ale od roku staram się go okiełznać na moim oku :) Mocny dla mnie tak, blady - nie bardzo...

      Usuń
  9. dałam się nabrać i myślałam, że to Twoje rzęsy :)

    OdpowiedzUsuń
  10. piękny:))) Jakie to cienie?

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. czarny matowy inglot, jeden cien robiony przeze mnie , perłowy niebieski inglota, cień turkusowy z serii planetarnej z TKB trading, Inglot DS do rozcierania i WNW jasny z paletki Baked pod brwii.. jutro podam dokładniej - może mi się uda znaleźć alternatywy :)

      Usuń
    2. albo uda mi się narysować tutoriala :)

      Usuń
    3. no no to czekam:)To Ty sama robisz cienie:)))Zdolna bestia z Ciebie.

      Usuń
    4. mieszam miki i takie tam półprodukty :) skład i schemat wkleję tutaj jutro z rana jak bum cyk cyk :)

      Usuń
  11. Fajowy make-up, taki inny! :) Super ;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dzięki Gray, a ja zawszę się martwię, że zawsze tak samo :) albo podobnie :)

      Usuń
  12. Liner super :) Jutro idę do Biedronki to i do tej drogerii przy okazji wskoczę :) Makijaż bardzo ładny, tylko ja się w niebieskim nie widzę, no chyba że w formie granatu do podkreślenia dolnej powieki :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. można przyjąć że to 'prawie' granat no i 'karnawalowy makijaż'.. ja w niebiesku też się różnie czuję- a na ogól źle :)

      p.s. dzisiaj byłam w tamtej drogerii po raz kolejny i przemiła Pani ekspedientka wzięła mój adres bloga:) Yay! chociaż głupio mi się zrobiło ... Joko, Golden Rose, Pierre Rene, Miyo, Gosh, Eveline, Essence (lekko uboga ale w kolekcje boom coś tam coś tam bogata ) :) Powiem, że jest tam sporo dobroci :)

      Usuń
    2. Taka niska, młoda w czarnych włosach? Przy niej mi się zawsze miło robi zakupy :) Szkoda, że nie dostają tam częściej LE z Essence, panie ekspedientki też nie są zbyt zorientowane czy i jakie LE będą.

      Usuń
    3. Wiesz, ja niska jestem, więc jeżeli nie widzę klatki piersiowej prostopadle , to jest ok :) Limitki zależą od dystrybutora - czyli przedstawiciela handlowego i właściciela sieci. Laseczki nie mają wpływu na.. ale 'uprzejmość' podczas zakupów zawsze po raz kolejny kieruje nas do miejsca 'gdzie jest milo' :) psychika :) tak samo z chodzącymi za tobą ochroniarzami - mnie osobiście to denerwuje i zniechęca - wolałabym kamery - bo przynajmniej o nich nie wiem.

      Usuń
    4. Oj wiem, że to nie od nich zależy, ale jakoś mam wrażenie, że kiedy szafa Essence była tam "świeża" to panie były bardziej zorientowane w temacie, mniej więcej wiedziały czy dana LE się pojawi i kiedy. A takich śledzących mnie ochroniarzy szczerze nie znoszę, zwłaszcza w Sephorze. Tam są wyjątkowo mało dyskretni ;)

      Usuń
    5. ja tam ciągle mówię że to wina przedstawicieli :) coś o tym wiem. Heh, ja raz w Sephorze wpadłam na takiego pana nadopiekuńczego - przemiły - chociaż wolałabym kontemplować nad kredkami w całkowitej ciszy..W Dougim w Focusie to dopiero ochroniarze za tobą chodzą.... wole bramki niż ochroniarzy... najgorsze jest to - że for example stoisz przed najtańszą szafą w drogerii a ochroniarz patrzy ci na ręce... sorry... rozumie każdą stronę, ale proszę zrozumieć, że jeżeli nie chodzę w kurtce z Solara/Zary i jeszcze droższej to nie znaczy że mnie nie stać... serio... a który koleś się na tym zna? się pytam? każdy to potencjalny złodziej... i żyj tu człowieku... ech...

      Usuń
  13. Ładny, ale chyba wolałabym tam czarny liner, choć brązy ładnie wyglądają w połączeniu z niebieskościami :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. jakoś miałam ostatnio ochotę na inny kolor niż czarny - bo czerń to mój 'must have' :) Byłam ciekawa ogólnego efektu. Ale fakt faktem - liner jest na tyle mały, że masz możliwość go wykończyć przed końcem daty ważności :)

      Usuń
  14. o żesz ile błękitu!:) pięknie pięknie i tytuł mnie wmurował i przpomniał szczeniackie czasy;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. heh, niby obciachowo - szczególnie dla 'krążących na czarno' czy zdeklarowanych 'subkulturowo' ale pod ławką szkolną każdy sobie przytupywał w rytm :) to był hicior- niema co :) MAM CAŁĄ PŁYTĘ :) CD! MP3! i na kasecie !

      Usuń
  15. niebieskości śliczne :)
    liner mi się nie podoba (nie lubię tego koloru i tylko dlatego) :D

    pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  16. No faktycznie rzeski troszku krzywo ale to przeciez da sie poprawic. Pozatym makijaz swietny. Uwielbiam od czasu do czasu zaszalec z takim kolorkiem. Gratuluje talentu.

    OdpowiedzUsuń
  17. Huhu, to już jestem pewna że jak spotkam te linery to jest na pewno kupię! ;-)

    OdpowiedzUsuń
  18. Wygląda świetnie :D
    Ładne połączenie kolorów ;)

    OdpowiedzUsuń
  19. ale piękny makijaż ! uwielbiam takie kolory :)

    Pozdrawiam i zapraszam do mnie:)

    OdpowiedzUsuń
  20. Bardzo mi sie podoba! ale ja jestem fanka niebieskosci! na dodatek ta krecha-mrauuuu, prosze wiecej!!!

    OdpowiedzUsuń