Copyright © Monochrome
Design by Dzignine
piątek, 24 lutego 2012

look_ A Certain Shade Of Green


A, tak się dzisiaj zainspirowałam stojąc na światłach, które wyjątkowo długo się nie zmieniały. Zarzuciłam sobie pierwszą lepszą płytkę z mp3, puszczam, no i tutaj ten kawałek. Ludzie się na mnie dziwnie patrzeli, ale co tam, wydzierać w własnym aucie to się mozna, no nie?  Przecież nie słychać fałszu ;)
DSCF0778DSCF0790DSCF0792
Do zdjęć nie mogę się uśmiechać – bo końcówka kreski mi się dziwnie zawija. O dziwo, na żywo nigdy czegoś takiego nie wyłapałam, no dobra, może odrobinę, ale na zdjęciu tak dziwnie się podkręca.  Obstawiam, że to po prostu zła perspektywa :P
DSCF0789

Użyłam – 1. jako baza na całą powiękę, 2. pod brwi w celu rozświetlenia, 3 i 4 do załamania powieki – paletka WNW Vanity  >> tutaj słowo o tej paletce << … swoją drogą,  najjaśniejszy cień teraz zlewa się z moją dłonią, a w recenzji wyraźnie się odcina od koloru skóry :)
5 – piękna zieleń ( noszę ją od 3 dni ) z paletki WNW Cool As A Cucumber. Aparat zżarł kolor, bo live jest intensywniejsza.  Jako grubsza linia dookoła oka.
6. TKB Planetary sampler Travel to Earth – zaakcentowany wewnętrzny kącik oka i dodane trochę na roztarciu ciemniejszej zieleni - uwielbiam tą zieleń- nie potrafię jej określić, ale jest piękna, taka chyba jaskrawa limonka :)
7. Ukohany khol Blue Heaven – linia wodna oka, roztarta linia na górnej powiece – jako baza pod nr 5.
8. Żelowy liner Inglota
a wszystko to na bazie Etude Proof 10 :)

DSCF0822
Jak Boga kocham, aparat znowu zżarł kolory…
DSCF0828
Na koniec – teledysk inspiracji. INCUBUS za starych czasów:

Weekendowo pozdrawiam :)

38 komentarze:

  1. Piękne zielenie. Zapraszam do siebie na nowy makijaż :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. dziękuje, na pewno rzucę okiem :)

      Usuń
  2. Pięknie Ci w zieleni :)A aparat nie tylko Tobie zżera efekt chociaż tu jest OK moim skromnym zdaniem.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. dzięki, no niestety aparat trochę koloru zżarł, ale na szczęście wyszło zjadliwie :)

      Usuń
  3. Jej masz przepiękne kolorki cieni;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. :) bo niestety i stety mam bzika na punkcie koloru :)

      Usuń
  4. Rewelacyjny makijaż, chyba jutro zrobię coś podobnego :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Zrób :) a najlepiej pokaż u siebie efekt , bo jestem ciekawa :D

      Usuń
    2. Z chęcią bym pokazała ale nie mam czym zrobić dobrej fotki no i nie prowadzę bloga niestety. Czas zainwestować w aparat :)

      Usuń
    3. zawsze możesz u mnie gościnnie :) Spróbuj, jeżeli wyjdzie ci takie zdjęcie z którego będziesz zadowolona :)

      Usuń
  5. bardzo ciekawy odcień zieleni:)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. w rzeczywistości w świetle dziennym pięknie mieni się limonkową zielenią :)

      Usuń
  6. Pięknie Ci w takiej zieleni! :) Chociaż mam wrażenie, że jeszcze lepiej by było, gdybyś pociągnęła kolor wyżej, na górnej powiece :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. tak jak sugerujesz, byłam dzisiaj pomalowana w ciagu dnia, ale zainspirowałam się innym zdjęciem i chciałam wcielić go w życie. Problemem jest tylko to, że mam inną budowę oka niż oko na zdjęciu z inspiracji :) Nie wiem czy uda ci się zobaczyć ale tutaj jest link http://pinterest.com/pin/240309330086486400/

      Usuń
    2. O kurcze, super zdjęcie. Też mam taką głupią budowę oka, że wykonanie takiej kreski graniczy z cudem :)Tak czy siak- zieleń bosko wygląda na Twoich brązowych oczach, korzystaj z niej częściej ;))

      ps. też się drę w samochodzie.. :)

      Usuń
  7. Incubus! ♥
    Zieleń to nie mój kolor, ale u Ciebie mi się podoba :)))

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. INCUBUS :D

      Ja się dobrze nie czuje w pastelach, a zieleń uwielbiam i właśnie przeżywam okres zauroczenia zielenią :)

      Usuń
  8. naprawdę świetnie to wyszło i pozwól, że odgapię w jutrzejszym makijażu :P

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Proszę bardzo :) jak ewentualnie wystawisz jakąś fotkę, daj znać :)

      Usuń
  9. Drapieznie:D tak jak lubie:))))

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. noo! w takim najlepiej się czuję :)

      Usuń
  10. Ładnie! Ja to w ogóle nie mogę wywijasa zrobić, bo mi się tam powieka opada i nijak to wygląda. Kolory świetne i wszystko mi się podoba.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. :) moj wywijaś wygląda różnie, jak się uśmiechnę - szczególnie na zdjęciu, to wygląda nijako. Ale z doświadczenia wiem, że inna krecha - mocniejsza/ roztarta - daje inny efekt przy opadniętej powiece. A że mam pewne przyzwyczajenia.. :) wyszło tak :)

      Usuń
  11. Bardzo mi się podoba, ta zieleń niesamowita! :D

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ostatnio to ja przeżywam istną fascynację zielenią, może dlatego że w Maju się urodziłam ;)

      Usuń
  12. ta zielen z kreska wyglada naprawde pieknie!!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. a na oryginalnym obrazku (inspiracji) był matowy cień ;) dzięki :)

      Usuń
  13. Cudna zieleń a cały makijaż poezja!:)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. dzieki, ale konstrukcja oka jakby nie ta ;)

      Usuń
  14. Piękny makijaż i śliczne, miękkie światło! Obstawiam, że to zasługa tych twoich cudownych żarówek :P

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. :) dzięki. Żarówki i filtr. Niestety nie mam ostatnio czasu i zdjęcia mogę zrobić jedynie tak po godzinie 20. Ale żaróweczki absolutnie polecam :) HA! kto wie, może to pomysł na jakieś rozdanie :)

      Usuń
  15. normalnie natchnęłaś mnie na zielony makijaż :)

    OdpowiedzUsuń
  16. this was just such a soft and beautiful look! and i love that detail of dark eyeshadow just above the eyeliner! stunning!/Azure

    OdpowiedzUsuń
  17. Piękny makijaż, zainspirowałaś mnie i na pewno niedługo będę próbować pokombinować z takimi kolorkami :)

    OdpowiedzUsuń