Copyright © Monochrome
Design by Dzignine
środa, 15 lutego 2012

Inglot– pigmenty–wymianka/sprzedaż


Stwierdziłam, że czas coś z tym (pigmentami)  zrobić.  Najchętniej poniższymi pigmentami wymieniłabym się na inne, bo po prostu mam takie coś, że lubię cienie, pigmenty i wydaje mi się, że to całkiem niezły sposób na zdobycie jakiś innych ciekawostek, których jeszcze nie mam. Pigmenty Inglota są świetnej jakości, ale ilość w opakowaniu jest niemożliwa do zużycia. Tak więc, proponuję wymiankę  ( odsypki )/ ewentualnie sprzedaż odsypki ( 3 zł/ 0.5 g)
Co można przygarnąć?
DSCF0520DSCF0524
od lewej do prawej: rudo-zielone nr 84 ( 4-5 odsypek), jasne złoto nr 30 (2 odsypki) , słoneczna perłowa żółć nr 29 (3-4 odsypki)
DSCF0528DSCF0529DSCF0530
Od lewej do prawej:stare złoto  nr 37 ( 3 odsypki), zimny perłowy burgund nr 16 ( 2 odsypki), turkus nr 71 ( 3 odsypki),
DSCF0531DSCF0532DSCF0533
Od lewej do prawej:  prawdę mówiąc nie wiem jak nazwać ten kolor – kawa z mlekiem w perłowym wydaniu nr 78 (3-4 odsypki), różowo-czerwono-brązowy nr 54 ( 4-5 odsypek)
DSCF0534DSCF0535
głęboki bakłażan nr 33 (2 odsypki)
DSCF0536DSCF0544DSCF0545
Na żywo wyglądają ładniej :)
Gdyby ktoś był chętny – proszę zgłaszać się mailowo pod adres: marta.wyszkowska@gmail.com :) ewentualnie w komentarzach. Uprzedzam, maile będą brane pod uwagę jako pierwsze.

16 komentarze:

  1. Przebojowo kolorowo. Ja tym razem zaszalałam z kolorami na paznokciach. Po raz pierwszy spróbowałam wykonać manicure w stylu ombre nails. U mnie na blogu są fotki. Będę wdzięczna za ocenę efektu :)

    OdpowiedzUsuń
  2. kochana zostaw u mnie adres maila pod konkursem na palteke sleek ♥ nie zapomnij...

    OdpowiedzUsuń
  3. Podoba mi się to jasne złotko ale dla jednego koloru to się chyba nie opłaca :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Jakie kolorowe :) złoto mnie trochę kusi.

    OdpowiedzUsuń
  5. piekne ale pigmentow nie lubie..wszystkie m leza ;(

    aaa na luli to to samo co na innych tego typu portalach..obrazanie na poziomie rynsztoka;) ja sie tam nie przejmuje bo wiec co potrafie i nie bede dla nikogo zmieniac mojego stylu :) a ze im jest za kolorowooo to mi to dynda:) redaktorka ich napisala mi ze musimy naklonic spoleczenstwo do kolorow heh :D jedna z glowa na karku :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. ja kocham pigmenty, kocham cienie, kocham kolor... a odp u ciebie na blogu :)

      Usuń
    2. hehe teraz to one sie nieco uspokoily bo jeszcze niedawno wygladalam jak cyt"hrabia drakula":P hhaha
      niedawno robilam makijaz z podkreslonym ustami to zle bo kolor szminki nie taki jakby im sie widzial...tu znowu oczy podkreslilam i zle..to ja sie pytam co ja mam podkreslic ?:P moze brode ?:P hehe
      ogolnie o w dupie mam zdanie anonimowych ludzi bo w internecie kazdy jest mocny w gebie;)

      Usuń
    3. pomarudzic sobie czasami lubię, ale fakt, anonimowi są najmocniejsi w gębie :) przede wszystkim masz dobre podejście, chociaż założę się że czasami jedna 'mądrala' może zepsuć krew na jakąś godzinkę .. :)

      Usuń
    4. nie noooo...maksymalnie na 15 minut..ewentualnie do momentu az nie dorwe jakiejs kolezanki , nie opowiem i nie wybrechtamy hehe ;) mnie najbardziej drazni to ze one czepiaja sie mojej osoby a nie makijazu czy techniki ;)aaaa w duuuu**ie to maaam ostatecznie hehe ;)

      Usuń
    5. sfrustrowane społeczeństwo :) jakby nie było, sama się frustruję :) ale z czasem do mnie to dochodzi... ludzka rzecz.. z pozdrowieniami dla chłopaków (którzy wyjątkowo nie się nudzą i nie mają co zrobię ( albo nie umią) z forum suchara :) :D

      Usuń
    6. hahaha :D eeej no ja tez jestem nerwus i szybko mnie moze cos z rownowagi wyprowadzic ale jak co mi sie nie podobanp u kogos w makijazu to nie mowie ze dziewczyna jest do dupy tylko ze nie ma umiejetnosci np :)a tu widze sfrustrowane dziewczynki inaczej nie potrafia :P ale aleee trzeba znac swoja wartosc nie ?:D

      Usuń
    7. nerwusem nie jestem, ale wnerwiam się, jak ktoś o mnie gada głupoty, a nawet mnie nie zna...jak mi się nie podoba całkowicie to nie komentuje, albo ewentualnie, że nie moje kolory, nie mój gust. Zawsze patrzę na technikę, styl - bo jakby nie było, każdy ma swój styl, swoją kreskę. Anonimowi- to jest problem... mocni w gębie, a czasami zero oleju we łbie albo trolle. Niektórzy tak mają ,że uprzykrzanie życia innemu to hobby - trend szczególnie spotykany na 'cywilizowanej' wsi :) obgadać, wyśmiać a jak się dzieje coś podobnego we własnej rodzinie przejść nad tym do porządku dziennego lub/i wyśmiewać, że ktoś mówi głupoty, kłamie, że u niego w rodzinie jest tak i siak, że ma gorzej - wg święta kota tematycznie "odwracanie kota ogonem " i kółeczko się zatacza i krąży :)

      Usuń
  6. Miałaś świetny pomysł z kulkowymi cieniami na dłoni. Pozwolisz mi skopiować pomysł na przedstawianie cieni do powiek? Obserwuję.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. nie ma problemu :) to nic odkrywczego :)

      Usuń
  7. gosh, this colour-explosion is fantastic! and such great swatches! i want them all i think haha! like madonna said: give it to me!;)//Azure

    OdpowiedzUsuń