Copyright © Monochrome
Design by Dzignine
poniedziałek, 20 lutego 2012

info_ Sleek blush BY 3


Wchodzę sobie dzisiaj na stronę Sleeka zobaczyć czy nie ma jakiś zapowiedzi, a tutaj paletki róży :)
Niestety, paletki dostępne są tylko w Superdrug przez czas limitowany. Koszt za paletkę to 9.99 funta. Z tego co od razu wyśledziłam w blogosferze i tubosferze, pigmentacja jest również dobra, poszczególne wkłady niewiele mniejsze od oryginału.
sleek_ pumpkinsleek_flamesleek_lacesleek_pink sprintsleek_sugar
Prawdę mówiąc, chętnie skorzystałabym z pomocy koleżanek na emigracji przy zakupie tych paletek. Z doświadczenia wiem, że róże Sleeka są niesamowicie napigmentowane, więc myślę że watro w nie zainwestować. Więc, gdyby któraś z Was mogłaby mi pomóc, byłabym bardzo wdzięczna :)

32 komentarze:

  1. Lace wygląda super. Choć ciekawa jestem tego żółtego różu z Pumpkin :D

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. ten pomarańczowo-zółty też mnie ciekawi :) W zasadzie wszystkie mnie interesują oprócz różowego Pink Sprint

      Usuń
  2. 2,3,5 pięknie się komponują. Mogła bym mieć wszystkie! Niestety nie mam nikogo kto mógłby mi je zakupić więc będę musiała zdać się na e-bay lub allegro.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. ja mam podobnie ... chyba, że ... oj coś tam pokombinuję :)

      Usuń
  3. nigdy nie mialam rozy Sleeka,ale ta "lace" i "sugar" bardzo mi sie podobaja,lipa ze z dostepnoscia tak cienko...

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Moze nam sie poszczesci i ktos do Polski je sciagnie.

      Usuń
  4. lace i sugar są boskie <3 ciekawa też jestem tej pomarańczy z pumpkin :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. http://thatgurlwho.co.uk/2012/02/sleek-blush-by-3-in-pumpkin-pie-swatches-and-comparisons/

      Usuń
  5. Lace wygląda bosko :) Chętnie bym przygarnęła :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ładna jest, widziałam filmik :)

      Usuń
    2. Poszperałam właśnie w internecie i Sugar też mi się podoba. I co teraz? Jak ja nikogo w Anglii nie mam :(

      Usuń
  6. Jak będą gdziekolwiek dostępne w polsce to pumpkin i lace lecą do mnie :D

    so-smooth-life.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  7. Baaardzo podobają mi się wszystkie, ale wmawiam sobie, że nie potrzebuję :P

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. też sobie wmawiam, ale z wnętrza słyszę krzyk "CHCĘ!"... poza tym, ja mam mało róży :)

      Usuń
  8. O kurcze, lace jest piękny! aj niedobrze, niedobrze, jutro miałam iść do SD :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. znowu te wydatki :) ale to dobra inwestycja :)

      Usuń
  9. Wyglądają strasznie kusząco:D Podoba mi się pumpkin (ze względu na nazwę i ten pomarańczwy, od dawna taki za mną chodzi), pink sprint to też bardzo moje kolory, flame też świetna (ahh ten czerwony!) a lace fajna delikatna...matko, tylko sugar mi się nie podoba:P

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. http://thatgurlwho.co.uk/2012/02/sleek-blush-by-3-in-pumpkin-pie-swatches-and-comparisons/ :) swatche pumpkina :)

      mnie tam sugar się podoba :)

      Usuń
  10. Az zajrze z ciekawosci do Superdruga ale bylam w sobote i nic ciekawego w szafie nie bylo :( Z drugiej strony widze, ze u mnie jakos brakuje kilku rzeczy i tak...skromnie jest....

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. ciekawe czy coś będzie. Sprawdziłam na ebayu - cena za paletkę to 80-85 zł ( 16 funtów). W ogóle jakoś cicho o tych paletkach.

      Usuń
    2. bo nie w każdym DS jest Sleek i jego super dobrze wyposazona szafa, a to nowośc? Bo chyba cosik widziałam na Westfieldzie

      Usuń
    3. U mnie szafa Sleeka jest dobrze wyposazona ale jak widac moze nie wszedzie jednakowo sie pojawia...

      Usuń
  11. Lace jest piękna <3 mam nadzieję, że będzie w Polsce w niezbyt zaporowej cenie ;) a jest gdzieś info z jakich róży składa się paletka?

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. większość z nich jest odrobinę inna niż te ze stałej kolekcji. Poszperaj po necie, są porównania. Różnice niby niewielkie, ale jednak :)

      Usuń
  12. podobają mi się, zwłaszcza 4 i 5, ale nie mam koleżanek na emigracji;)

    OdpowiedzUsuń
  13. Cudeńka, zwłaszcza Lace :)

    OdpowiedzUsuń
  14. Sugar najlepszy, ciekawy:)
    Obserwuje i licze na to samo:)

    OdpowiedzUsuń
  15. lace i sugar <3 nie wiem jak to zrobię, ale będą moje :D

    OdpowiedzUsuń
  16. taka potrójna opcja jest świetna
    :D
    chętnie bym przygarnęła ze dwie paletki :D

    OdpowiedzUsuń