Copyright © Monochrome
Design by Dzignine
piątek, 3 lutego 2012

Coastal Scents - Promo Walentynkowe

 CoastalScents bombarduje ostatnio nowymi produktami i ciekawymi promocjami. Ostatnio do asortymentu trafiły nowe pędzelki – w wersji syntetic i natural ( materiał włosia), nowe HotPoty – czyli wkłady cieni do palet…  wyprzedaż mija 10 lutego niestety, nie mam konkretnych informacji na temat specjalnych kodów. Gdyby ktoś się jednak skusił, warto sprawdzić czy zniżka obliczana jest automatycznie w arkuszu ( podejrzewam, że tak)… może promocja jest jeszcze nie dopracowana :) Mimo wszystko, warto się zastanowić :) info prosto z maila :)
CS_promo
……………………………………………………………………………………………………………………………………………….
Zniżka obliczana automatycznie, ale przesyłka droga- polecam kupować zbiorowo – skusiłabym się, mimo prawdopodobnego cła … pędzelki i HotPoty i tak dorwę :)
CS_promo2

7 komentarze:

  1. Ty to na brak cieni chyba nie narzekasz hehe

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. nieeee... ale ja kocham kolory :) prawdę mówiąc, muszę zrobić podstronę wymiankową/sprzedażową :) chciałabym też stworzyć 'polski bank koloru' - ale muszę to przemyśleć - szukanie cieni to moje hobby - wcześniej były lakiery, cienie, później farby, potem pastele, kredki do rysowania, później znowu cienie i lakiery.. mam bzika na punkcie kolorów :)

      Usuń
  2. Ajj mam już za dużo cieni :P

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. szczerze... ja też :) ale to dla 'nowych' :)

      Usuń
  3. kurcze, musisz ta kusić? ;) nie widzę tych promocji, niee, wcale ich nie ma...

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. też ich nie widzę, podlinkowania z maila nie działają - ale zrobię symulację :)

      Usuń
  4. Pedzle od nich sa super, bardzo lubie. Dumalam czy sie nie skusic teraz na zakupy ale chwilowo chyba poczekam;)
    HotPoty bardzo mi sie podobaja i dumalam nad nimi wczoraj:D Ostatecznie zamknelam karte;)

    OdpowiedzUsuń