Copyright © Monochrome
Design by Dzignine
piątek, 10 lutego 2012

Catrice–Ultimate Colour 110 Pink Me Up!


Kiedyś stanęłam przed szafą Catrice i postanowiłam: a) kupić rykliwy kolor na który normalnie bym się nie skusiła, b) spróbować coś z nowej formuły – chociaż żałuję że formuła Moisture została wycofana, c) absolutnie- musi być matowa. Tak więc w moje rączki zawitał ten kolorek. Rykliwy, czyli jak miało być. Gdybym miała określić kolor to byłaby to malinowa czerwień z kapką amarantu (  da się zauważyć różowo-niebieskie tony w zimnym i neutralnym świetle ).
DSCF0307DSCF0313DSCF0312
Zdecydowanie podobały mi się bardziej stare opakowania szminek z Catrice- te metalowe, chociaż do tego nie można się przyczepić. Jest solidny, nowoczesny, elegancji i dopracowany.
Przeczytałam wiele wypowiedzi na temat tej szminki – oczywiście po fakcie czyli zakupie. Opinie są mieszane. Ja też takie miałam. Żeby stosować szminkę solo, trzeba mieć idealnie zadbane usta – każda skórka jest podkreślona, ponadto może wysuszać usta. Z drugiej strony pigmentacja jest tak ogromna, że zastanawiam się czy właśnie kosztem pigmentacji szminka jest uboga w właściwości nawilżające.  Gdybym miała się przyczepić – tym razem wszystkich niezadowolonych -  w końcu to Ultimate Colour – ma być kolor i jest kolor i o to chodzi. Z trwałością jest różnie, solo – blaknie powoli, ‘farbuje’ usta i jak pisałam – może wysuszać. Jeżeli nałożymy ją na balsam, problem z wysuszaniem znika, ale tracimy też na ‘żywotności’ – a to jestem w stanie przeboleć. Konsystencja jest kremowa, jak obiecuje producent, a posmak i zapach jest przyjemny.  Najfajniejsze jest to, że szminkę można stopniować – od delikatnego wklepania koloru w usta, do efektu ‘patrz na mnie’. Nałożona na balsam nie traci intensywności. Zdecydowanym minusem jest  cena – ok 18 zł.  Cena mogłaby być niższa o co najmniej 3 zł.
W zależności od intensywności światła kolor wyglądał następująco:
DSCF0250DSCF0252DSCF0256
A tak wygląda na mnie:
DSCF0265DSCF0282
I mimo wszystko lubię się nią czasami maznąć i czuje się w niej dobrze :) Chociaż  z reguły jestem naturystką w strefie ust ;)

30 komentarze:

  1. piękna :O
    ale nie dla mnie :/

    OdpowiedzUsuń
  2. Cudny kolor, myślę że by mi pasował:) Ty wyglądasz w nim pieknie:)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. kleo, tobie chyba w każdym kolorze pasuje :)

      Usuń
  3. Odważny kolor, ale pasuje do Ciebie idealnie ! Super wybór.

    OdpowiedzUsuń
  4. Piękny kolorek i pasuje ci idealnie. Mi lepiej jest w jasnych kolorach.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. ja w jasnych wyglądam nijako :) w ogóle w pastelach siebie nie lubię

      Usuń
  5. Nie powinnaś byc naturystą moja droga, bo takie kolory są dla Ciebie stworzone :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. dzięki, powoli się przełamuję :)

      Usuń
    2. Ja też tak uważam, ślicznie Ci w mocnym różu :)

      Usuń
  6. Świetny ten kolor! Wymiata :D

    OdpowiedzUsuń
  7. piękny kolor, który jest wprost dla Ciebie stworzony :D

    OdpowiedzUsuń
  8. ładniutki kolorek :) bardzo Ci pasuje :)

    OdpowiedzUsuń
  9. Ale ładny kolor♥ I bardzo Ci pasuje, zazdroszczę :))
    Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  10. kolor cudny, ale chyb bym się bałą :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. też się bałam, pierwszy raz jak się zobaczyłam, to na wstępie się przeżegnałam ;)

      Usuń
  11. fantastyczny kolor na fantastycznych ustach. jestem za!

    OdpowiedzUsuń
  12. ładne usta :D
    bardzo zadbane ,ja ze swoimi mam wielki problem w zimie :|
    dodaje do ulub
    pozdrawiam :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Na szczęście nie mam większych problemów z ustami :) przynajmniej coś :)

      Usuń
  13. ładny kolorek i pasuje Ci on :)
    ja bym wyglądała, chyba okropnie...

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. na pewno nie :) a przynajmniej warto spróbować, ja miałam podobne podejście do tego koloru.

      Usuń
  14. cudoo jest juz na mojej liscie xd

    OdpowiedzUsuń
  15. Kochana, na Tobie wygląda cudownie, ale ja się strasznie boję takich kolorków :)

    OdpowiedzUsuń
  16. Ależ Ci ten kolor pasuje! Bosko!!!

    OdpowiedzUsuń
  17. piękny kolorek! ja mam błyszczyk w podobnym odcieniu, ale mi zupełnie nie pasuje ;/

    OdpowiedzUsuń