Copyright © Monochrome
Design by Dzignine
środa, 25 stycznia 2012

Tutorial _ Paleta Lovely Disco


Oczywiście nie makijaż wyszedł mi ciutkę, tyci, tyci  inaczej niż wczoraj, ale w gruncie rzeczy, nie jest źle. Wybaczcie mi, ale to w zasadzie moje pierwsze podejście do takiego tutoriala, więc możecie spodziewać się ulepszeń :) Każdy musi od czegoś zacząć.

DSCF9548
Ogólny schemat wygląda tak:
Punkty 1-5 to cienie z paletki Lovely Disco którą prezentowałam tutaj.
0. bazujemy i gruntujemy oko  – u mnie Etude House Proof 10,
1. w zewnętrznym kąciku oka oraz na dolnej powiece nakładamy czarny cień ,
2. następnie wewnętrzny kącik oka i 2/3 dolnej powieki rozjasniamy białą perłą , ta samą perłą delikatnie zaznaczamy łyk brwiowy – cieniutką linią, mocno roztartą,
3. 1/3 od wewnętrznej strony górnej powieki malujemy jasną miedzią,
4. resztę powieki oraz na czarny wcześniej nałożony cień nakładamy ciemną miedz i łączymy między sobą kolory,
5. na sam środek górnej powieki nakładamy złoty cień,
6. na górnej powiece malujemy kreskę - ciemno brązowy liner – u mnie Etude House Code B,
7. zaznaczamy  linie wodną oka – u mnie biała kredka z Manhattan’u i  beżowa z Max Factor,
8. Tuszowanie rzęs – u mnie L’oreal Voluminous Million Lashes o którym napisze wkrótce,
9. Rozcieramy granice – u mnie cień z Inglota DS 456,
i Voila !
DSCF9585
DSCF9467
A tutaj ‘migotliwie krok po kroku z malowania :D – Miał być animowane gify, ale od godziny walczyłam z bloggerem i nic nie działało jak miało – jest więc kolaż który zatoczył koło i wrócił do nakładania primera ;) Obiecuję, że jak uda mi się ogarnąć, to poprawię na tak jak miało być :)

 tutorial_lovely_disco

No i tak to wyszło za pierwszym razem.. Przepraszam za widok osypanych cieni, ale dzisiaj nie miałam cierpliwości robić wszystkiego na cacy… Może być?

11 komentarze:

  1. na początku myślałam, że nr 5 to jest źrenica:D

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. może faktycznie zbyt skomplikowany schemat ;P

      Usuń
  2. może i to bardzo! gif na pewno ożywiłby całość, więc nie rezygnuj z tego pomysłu ;) Na tyle mnie zachęciłaś, że chyba pokręcę się za tą paletką. I ta baza Etude, szukam jakiejś ciekawej, bo z cieniami dotychczas miałam niewiele wspólnego i pora to zmienić, a tu przychodzisz z jedną z moich ostatnio ulubionych marek :) ^^ btw piękne zdjęcia

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Popracuje nad gifami jeszcze, ale chciałam dzisiaj już wystawić tego posta. Etude też bardzo lubię- ma przystępne ceny, fajne opakowania, reklamy i produkty :) Dziękuję za komplement odnośnie zdjęć, staram się pracować nad jakością, a z tego co widzę, też masz bardzo ładne fotki :) Muszę przejrzeć twojego bloga, bo widzę że masz wiele interesujących mnie rzeczy :) A! odnośnie tej bazy pod cienie - polecam. Muszę o niej w końcu napisać :)

      Usuń
  3. dziękuję za miłe słowa, co do bazy na tyle mnie skusiłaś, że już widnieje na mojej liście życzeń na ebay'u, a to ostatni krok od kupna, najbardziej zależało mi właśnie na płynnej bazie. bardzo cenię sobie i lubię Twojego bloga, tak więc czekam na recenzję!! ^___^

    OdpowiedzUsuń
  4. Całkiem fajny makijaż oka :) cienie bardzo ładne.

    OdpowiedzUsuń
  5. Bardzo ładny makijaż i fajna paletka :D

    Super, że podobał Ci się Sthlm :) Skandynawia jest wciąż nieodkryta - mało osób tam było... to nie to co Chorwacja, np. :)

    OdpowiedzUsuń
  6. ooo to fajnie w poniedzialek bede ja :)

    OdpowiedzUsuń
  7. Ja też uwielbiam Chorwację! Bardzo mi się tam podoba, jednak to Szwecję nazywam w żartach 'drugim domem' ;D każde miejsce ma swoje wady i zalety :) Sama lubię krążyć po Europie. Z tym, że zazwyczaj ludzie, których znam Skandynawia nie ciągnie... Bo jednak nie jest to typowo turystyczny zakątek ;D

    OdpowiedzUsuń