Copyright © Monochrome
Design by Dzignine
poniedziałek, 16 stycznia 2012

Tołpa _ seria dermo face sebio

Ostatnio skóra na twarzy mocno dała mi w kość – maksymalne przetłuszczenie, pory jak kratery, a żaden kosmetyk typu podkład czy BB cream nie chciał się na niej dobrze trzymać. Stwierdziłam, że czas na zmianę w pielęgnacji.

DSCF9121

 

normalizujący tonik matujący


“WSKAZANIA:
skóra wrażliwa, mieszana, tłusta i trądzikowa,  niedoskonałości

Nasz dermokosmetyk delikatnie złuszcza zrogowaciały naskórek i normalizuje wydzielanie sebum. Działa ściągająco i antybakteryjnie. Przywraca fizjologiczne pH skóry i długotrwale matuje.
SPOSÓB UŻYCIA:
Nanieś tonik na oczyszczoną twarz za pomocą płatka kosmetycznego omijając okolice oczu. Stosuj po każdym umyciu twarzy.

Składniki aktywne:
torf tołpa®, kwas salicylowy, ekstrakt z kory cynamonowca, cynk-PCA ekstrakt z mirry, kwas mlekowy.

Pojemność: 150 ml”
Początkowo nie byłam zbytnio zadowolona, że tonik zawiera kwas salicylowy ( mam z nim złe doświadczenia ). Jednak w miarę używania stwierdziłam, że mimo zawartości kwasy salicylowego tonik dobrze działa na moją skórę. Fakt, jest dosyć żrący, ale nie wysuszał, nie podrażniał. Zapach też jest żrący, ale mogę stwierdzić, że mimo to, jest to mój drugi ulubiony tonik. Skóra się spamiętała :) Przemywająca twarz (dwa razy dziennie) czasami na twarzy tworzyła mi się pianka, nic denerwującego, raczej ciekawostka.

regenerujący krem korygujący


“WSKAZANIA:
skóra wrażliwa, mieszana, tłusta i trądzikowa,  niedoskonałości

Nasz dermokosmetyk służy do walki z niedoskonałościami skóry w czasie snu. Reguluje wydzielanie sebum i złuszcza wierzchnie komórki naskórka. Odblokowuje pory i hamuje namnażanie się  bakterii. Zapobiega powstawaniu grudek, krostek i zaskórników oraz przyspiesza eliminację zmian. Łagodzi podrażnienia i zaczerwienienia. Jednym zdaniem: rano skóra jest zregenerowana i ma wyrównany koloryt.
SPOSÓB UŻYCIA:
Nanieś krem na oczyszczoną stonizowaną skórę twarzy. Wmasuj do całkowitego wchłonięcia. Stosuj codziennie wieczorem.

Składniki aktywne:
torf tołpa®, kwas salicylowy, ekstrakt z kory cynamonowca, cynk-PCA, ekstrakt z mirry.

Pojemność: 40 ml”
Krem na noc. Ciągle nie wiem czy mogę nałożyć go bardziej hojnie, czy raczej minimalnie. Co mogę powiedzieć – skóra po nocy jest wypoczęta, a sam krem śmierdzi.  I powiem szczerze, że to śmierdzenie nawet przekonuje mnie do tego, że kosmetyk jest skuteczny. Jeżeli stosujecie krem bez tzw sleeping pack ( czyli maski-kremu na noc ) możecie nałożyć spokojnie grubszą warstwę kremu. Jednak z wszystkimi żelkowatymi (koreańskimi) maseczkami na noc, krem się rolował.  Dlatego najlepiej jednak nakładac cieniutką warstwę, odczekać aż się wchłonie ( 10 min) następnie nałożyć maseczkę. Fakt faktem, rano budząc się widzę faktycznie efekt wypoczęcia, a skóra wygląda świeżo.

matujący krem korygujący


“WSKAZANIA:
skóra wrażliwa, mieszana, tłusta i trądzikowa,  niedoskonałości

Nasz dermokosmetyk służy do walki z niedoskonałościami skóry. Reguluje wydzielanie sebum i hamuje namnażanie się  bakterii.  Odblokowuje pory, łagodzi podrażnienia i zaczerwienienia. Zapobiega powstawaniu grudek, krostek i zaskórników. Długotrwale matuje i nawilża. Podsumujmy: skóra jest matowa i wygładzona bez niedoskonałości.
SPOSÓB UŻYCIA:
Nanieś krem na oczyszczoną i stonizowaną twarz, omijając okolice oczu. Wmasuj do całkowitego wchłonięcia. Stosuj codziennie rano.

Składniki aktywne:
torf tołpa®, ekstrakt z kory cynamonowca, ekstrakt z łopianu, fucogel, alantoina, d-pantenol.

Pojemność: 40 ml”
Kremik z tej serii – pachnie , może nie fiołkami, nie różami, ale w porównaniu z dwoma poprzednikami, zapach jest przyjemny. Nauczyłam się, że krem ten powinno się nakładać w minimalnej ilości, skóra lepiej go przyjmuje, wolniej sie przetłuszcza. Kiedy nałożyłam go hojniej, skóra świeciła się niczym psu jajca. Świetnie się rozsmarowuje, świetnie się wchłania, a najlepiej to kremik po prosty wklepać w skórę.  Faktycznie, w moim przypadku widać różnicę w regulacji efektu ‘tłuszczenia’, ale myślę że to nie tylko zasługa kremu.  Z tym kremem musze powalczyć jeszcze troszkę, bo jest u mnie krócej niż poprzednicy. Mimo wszystko, plus.

FAKTY -  podoba mi się grafika i opakowania serii – są naprawdę przemyślane.  Tonik wygląda profesjonalnie, tubki aluminiowe są na pewno poręczne. Dodatkowo, wewnątrz kartonowych opakowań kremu możecie znaleźć informację o pielęgnacji cery - że trzeba robić wszytko systematycznie, ale małymi kroczkami – tak to przynajmniej JA pamiętam. Dodatkowo, producent informuje nas, że takie aluminiowe tuby są bardziej higieniczne i podlegają recyclingowi.  Chcąc, nie chcąc rozwiązałam też sprawę ‘śmierdzenia’ niektórych produktów – śmierdzą te, które zawierają większą część kwasu salicylowego, natomiast krem na dzień, zawierający ekstrakt z kory cynamonowca ( a ja lubię cynamon ) – pachnie.
Teraz fakt kolejny, mimo aplikowania kremów, kremików, olejowania, tonikowania, moje pory były ciągle jak kratery. Teraz mogę potwierdzić to, że skóra tłusta/mieszana a tym bardziej moją lubi porządne tarcie i ścieranie – peelingami. Bez tego pory ani rusz nie będą mniej widoczne. Więc zastanawiam się jeszcze nad jakimś środkiem ścierającym z serii.
U mnie sypie ( z małymi przerwami), a u WAS? Widok na dom sąsiada- żeby było widać efekt… :)
DSCF9099

6 komentarze:

  1. Aktualnie używam kremu z Tołpy i o dziwo jestem zadowolona :) Fakt - jest inny niż Twój, ale właściwości ma podobne. Niebawem go zrecenzuję :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Jestem bardzo ciekawa. Będę czekać na recenzje :)

      Usuń
  2. Możliwe, że kiedyś w przyszłości spróbuje tej serii, też mam problemy z cerą, ale jak na razie mam inny sposób ;)

    OdpowiedzUsuń
  3. z Tołpy mam jedynie balsam produkowany dla Biedronki i bardzo go lubię :)

    OdpowiedzUsuń
  4. @Shinodka: Niestety trzeba polubić ;/ Link: http://bit.ly/yXqUqF

    OdpowiedzUsuń