Copyright © Monochrome
Design by Dzignine
wtorek, 24 stycznia 2012

Lovely–paleta z LE Disco

DSCF9460
Kolejne cienie :) Ten typ już tak ma, że najbardziej ma fioła na punkcie cieni :)
Paletka Lovely z serii Disco.  Co mogę o niej powiedzieć.  Fajny, tani zestaw cieni. Można wyczarować nimi fajny makijaż. Oczywiście najlepiej nakładać na bazę – wtedy możecie liczyć na dobre podbicie koloru, bez męczenia się z nakładaniem na mokro.  Co do opakowania – mam mieszane uczucia. Możecie mi wierzyć, ale miałam problem z pierwszym otwarciem – nie wiedziałam jak się zabrać za to i nie zauważyłam napisu ‘push here’ :P A po rozłożeniu, paletka eksponuje co kryje w sobie. Same cienie są bardziej suche niż z serii Holographic, ale ciągle na tyle mokre i kremowe, że są fajne w użyciu. Pigmentacja przyzwoita i przyjemna. Dostępność – w Rossmanie – czyli na dzień dzisiejszy dosyć łatwa.  Na bazie cienie nie do zdarcia – ale ja zawsze stosuję bazę :) Nic, zapraszam na fotorelację i swatchowanie.
DSCF9461
DSCF9499
DSCF9467
DSCF9471
DSCF9475
DSCF9482
DSCF9486
DSCF9489
DSCF9491
Cienie nałożone na bazę Proof 10 z Etude House na sucho.
DSCF9507
A tu oczko zaczarowane 5 z 6 cieni w paletce.
DSCF9523
DSCF9548
Ogólnie, jestem miło zaskoczona. Można dobrze, tanio – i to lubię. Koszt – ok 11 zł.

12 komentarze:

  1. Śliczne cienie :)
    Świetny makijaż Ci wyszedł :)
    Pozdrawiam! :)

    OdpowiedzUsuń
  2. No, rzeczywiście fajnie prezentują się te cienie! :)

    OdpowiedzUsuń
  3. ładne:) nie spodziewałabym się, że będą tak napigmentowane

    OdpowiedzUsuń
  4. ładne kolorki :) i świetnie wyglądają na oczach! :)
    Pozdrawiam serdecznie :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Bardzo fajnie wyglądają na powiece.. Też nie spodziewałam się tak dobrej pigmentacji :)

    OdpowiedzUsuń
  6. bardzo przyjemnie to wyszło, bardzo

    OdpowiedzUsuń
  7. Całkiem ładne te cienie. Śliczny makijaż

    OdpowiedzUsuń
  8. Ojej. Nawet nie myślałam, że tak pięknie mogą na powiece wyglądać. Albo one są jakieś zaczarowane albo masz mega talent w łapkach :D:D wygląda bosko!

    OdpowiedzUsuń
  9. na paletkę uwagi w ogóle nie zwróciłam, ale jak pokazujesz kolorki to zastanawiam się nad zakupem :)

    OdpowiedzUsuń