Copyright © Monochrome
Design by Dzignine
czwartek, 19 stycznia 2012

Look_Lovely Holographic–śliwka w akcji


Wcześniej wspomniana holograficzna śliwka w akcji – wspomagana delikatnie różem z Palety BH Cosmetics. Cień bardzo ładnie się rozciera, ale kolor trzeba stopniować.
DSCF9185DSCF9192DSCF9219DSCF9209DSCF9236

Kto śledzi mojego bloga, wie że eksperymentuje nad poprawieniem jakości zdjęć – szczególnie odwzorowania koloru. Jestem też fanką DIY – czyli zrób to sam. Od pewnego czasu zauważyłam na innych blogach rozruch w kwestii doświetlenia – niestety żyjemy w takiej szerokości geograficznej, że za światłem to trzeba raczej gonić, niż uciekać.  Wczoraj zdjęcia robiłam przy własnoręcznie robionym soft boxie – czyli lampce zmiękczającej rozproszenie światła ( tak mniej więcej jestem w stanie to określić – nie jestem ekspertem w fotografii ).  Jestem zadowolona z efektu :) tym bardziej, że zdjęcia były robione prawie w totalnej ciemności. No i pisząc bloga, człowiek ciągle się uczy :) Przestudiowałam chyba z tysiąc ;) projektów “DIY SOFTBOX” :P Jeżeli chcecie, to się mogę z wami skromną wiedzą podzielić.
DSCF9235
A wszystko po to, żebym w końcu mogła pstryknąć jakiegoś tutoriala – takie moje postanowienie noworoczne :)

15 komentarze:

  1. piękny makijaż :)) mów jak Ty tego softboxa stworzyłaś, bo ja cały czas walczę ze światłem, i to niestety z marnym skutkiem :<

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. dzisiaj postaram się jeszcze wystawić posta na ten temat :) z użyciem prostych domowych przyrządów :)

      Usuń
  2. bardzo ładny makijaż:) na oku ten cień się ładniej prezentuje

    OdpowiedzUsuń
  3. czekam na instrukcje budowy softboxa

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dzisiaj koło 19 wgra się instrukcja :)

      Usuń
  4. Pięknie wygląda ta śliweczka na oku, skusiłaś mnie :)

    OdpowiedzUsuń
  5. A można zrobić softboxa bez specjalnych żarówek? ^^

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. nie wiem, ale możesz spróbować, światło na pewno będzie bardziej miękkie. Taka żarówka 'specjalna' kosztuje tyle co energooszczędna zwykła - w zasadzie to taki sam typ, tylko że taką moc ciężko znaleźć w markecie. Możesz się popytać o 36 watówki albo o takie co dają światło dzienne. U mnie w marketach nie było, ale w mieście obok w markecie kiedyś widziałam - chyba w OBI.

      Usuń
  6. Piękny makijaż i niezły pomysł na światło :D Ja sobie świecę w oczy ledową :D

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. nałóż coś co 'zmiękczy' światło :)

      Usuń
  7. Piękny makijaż, wykonanie również perfekcyjne, strasznie mi się podoba ta śliwa, czekam na instrukcje budowy pomocnika do robienia zdjęć, mam nadzieję, że taki się pojawi:]

    OdpowiedzUsuń
  8. sliczny makijaz :) lubie takie kolory...

    OdpowiedzUsuń