Copyright © Monochrome
Design by Dzignine
poniedziałek, 9 stycznia 2012

look_Blackened Emerald


Ostatnio mam faze na ciemne kolory i mocno pomalowane oczy. Taki powrót do przeszłości :) Tym razem jednak chciałam przetestować cień TheBodyNeeds w kolorze Blackened Emerald który jest boski. Na pierwszy ogień poszła wersja na sucho i tutaj się okazało – że mój aparat strasznie zjada kolory :/ Trudno.  Nie umiałam się również oprzeć pokusie przetestowania podkładu Rimmel – Match Perfection Cream Gel na którego narobiła mi smaczka Urban.  Przypuszczam, że podkład ten i ja polubimy się całkiem całkiem. A efekt dzisiejszego zaćmionego szmaragdu jest taki …. ( i nowego podkładu) ;)
DSCF8898
DSCF8899
DSCF8902
DSCF8919
DSCF8921
Główni sprawcy: TBN Blackened Emerald, Extreme Sparkle Eyeliner ( mój hicior)  i  EDM Chamomile . Wybaczcie niezbyt dobry stan skóry – jakoś tak ostatnio wyglądam niczym porowata powierzchnia pumeksu ;)

5 komentarze:

  1. cudowny i ta rozświetlona buźka! :)

    OdpowiedzUsuń
  2. @Greatdee - dzięki :)

    @sauria80 rozświetlona i zaczynająca się przetłuszczać ;)

    OdpowiedzUsuń
  3. świetny :) rozpisałam się u siebie na Twoj komentarz jakby co ;P

    OdpowiedzUsuń
  4. podoba mi się, piękne kolory cieni :)

    OdpowiedzUsuń