Copyright © Monochrome
Design by Dzignine
sobota, 28 stycznia 2012

Look_ inspirowany Azjatyckim Cukrem


Tak mnie zaciekawił filmik Azjatyckiego Cukru, że postanowiłam się pobawić. Niestety, mój nos jest trudny w korekcji, no chyba że chirurgicznie ;)


Przede wszystkim, wybaczcie głupie miny, ale nie mam wprawy w azjatyckich słodziuchnych minkach. Jak już pisałam mojego nosa się nie da dobrze ‘przeazjacić’ – bo ten u góry wołał dać mi kilka centymetrów w nos zamiast we wzrost – bywa :) Zdjęcia delikatnie zmanipulowałam ( usuwając dwa pieprzyki i podkręcając światło) żeby było choć trochę azjatycko :) Żałuję że nie użyłam mocniej kryjącego i jaśniejszego podkładu, ale następnym razem, tak zrobię. No i mogłam też podkleić sztuczne rzęsy – to też następnym razem.DSCF9682DSCF9685DSCF9693DSCF9694DSCF9698
Możecie mnie pytać o co chodzi z tymi paluchami – no cóż, zastosowałam tu azjatycki chwyt na ‘wyszczuplenie’ szczęki na zdjęciach – i działa znakomicie :) Sam sposób malowania oczka jest bardzo fajny a za razem prosty, mimo wszystko pomanipuluje jeszcze eye linerem, bo myślę że da się jeszcze nad tym popracować :) Efekt też lepiej by wyglądał z tymi wielgaśnymi soczewkami, ja niestety posiadam tylko takie zwykłe :) Starałam się ‘wypościć’ moje brwi – ale jak szeroko otwierałam oczy, to szlag trafiał uzyskany efekt :)
DSCF9699DSCF9705
Oj, coś się stało z fryzurą…
DSCF9726
Czas ściągnąć to okropieństwo z głowy :D
DSCF9711
Pozdrawiam weekendowo :D

28 komentarze:

  1. Całkiem nieźle Ci poszło :D.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. jeszcze trochę muszę pokombinować :) jeszcze nie do końca jestem zadowolona :)

      Usuń
  2. Masz cudowny kolor włosów :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. dzięki, ale to peruka - naturalnie jestem prawie czarna :)

      Usuń
  3. świetnie Ci w takim kolorku :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. dzięki, dawno temu miałam taki kolorek, teraz wolę ciemne brązy , ewentualnie troszkę kolorku - fiolet, czerwień - pasemko czy dwa :)

      Usuń
  4. I dobrze, że azjatyckiej urody nie posiadasz. Jesteś śliczna i masz uroczy nos. Trick z linerem fajny, warto wykorzystać.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. dziękuję :) wiesz, każdy czegoś w sobie nie lubi :) Ja tam bardziej jestem posądzana o to że jestem Włoszką/Turczynką/Egipcjanką... takie kity mi wciskają :)

      Usuń
    2. Wiem, wiem- też mam kilka kompleksików. Kity, nie kity- ważne, że miłe.

      Usuń
    3. też tak myślę, więc miło wspominam :) w końcu lepiej pamiętać mile rzeczy :)

      Usuń
  5. Pomimo, że nie masz w sobie azjatyckich rysów twarzy, to na przedostatnim zdjęciu wyglądasz azjatycko! :) Fajny makijaż, tak swoją drogą :) też mam ochotę spróbować tego wyzwania od Azjatyckiego Cukierka.. może w poniedziałek?

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. heh, bo zakryło mi pół szczeki i twarz wygląda drobniej, a moja buźka to raczej do tych większych należy ;)

      Usuń
    2. Nie dlatego :) i nie masz większej buźki tylko normalną, nie popadajmy w przesadę :)

      Usuń
  6. Bardzo mi się podoba, pewnie dlatego, że jednak jakieś europejskie rysy w tym makijażu są. A takie "mixy" są najpiękniejsze :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. też tak uważam - dzieci ze związków europejsko(biało)-azjatyckich sa zazwyczaj bardzo urodziwe :) I nie tylko europejsko-azjatyckie :)

      Usuń
  7. Fajnie :D Wygladasz na taka opalona Azjatke ;)
    A tak na powaznie - moim zdaniem bardzo ladnie Ci w takim makijazu! No i super wlosy... :love:

    ps. wlasnie zauwazylam, ze moj komentarz nigdy sie nie opublikowal, bo masz wlaczona weryfikacje obrazkowa... wylacz, po co to, tylko przeszkadza w komentowaniu :*

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziekuje :)

      ja mam wlaczona weryfikacje ? Przeciez ja to swinstwo wylaczalam...bede musiala jutro sprawdzic, bo moze cos kliknelam przez przypadek ;)

      Usuń
  8. super, ja tez wczoraj to zrobiłam... ;) Efekty na moim blogu.

    OdpowiedzUsuń
  9. Bardzo mi sie podoba! a szczegolnie Twoje miny:-)

    OdpowiedzUsuń
  10. Ja bym jeszcze jebnal "stop acta" na ustach, co by byc bardziej na czasie, ale to tylko pojedynczy glos jeszcze wolnej wypowiedzi :(

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. widzę kolego że dalej nie masz jaj zeby sie podpisać

      Usuń
  11. Heheh fajnie wyszło:D Może nie do końca azjatycko ale to nie zmienia faktu,że łądnie Ci w takim makijażu:) A peruka niezła, nie poznałabym Cię :D

    Aha, a weryfikację obrazkową potwierdzam, że masz:D Nie pisałam nigdy, bo myślalam że specjalnie:D

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. dzięki :) w tej peruce jest cholernie ciepło - ale nie mam co narzekać za 12 zł :)

      dzięki za info, pracuje nad poprawą - widać pewne braki pomiędzy nowym interfejsem blogera a starym :/

      Usuń
  12. to nie wygląda ani trochę azjatycko. to nie wygląda ani trochę na nic. ta peruka wszystko zniszczyła. z własnych włosów zrobiłabyś tysiąc razy lepszą fryzurę. o wiele bardziej azjatycką.

    srsly, to może być wszystko, ale gdyby mnie ktoś zapytał, co mi to przypomina, to ostatnią z rzeczy z jaką by mi się skojarzyło to azja.

    OdpowiedzUsuń
  13. Mi się kojarzy z kloaką ;/

    OdpowiedzUsuń