Copyright © Monochrome
Design by Dzignine
niedziela, 15 stycznia 2012

Inspirujemy się – szybki post


Bawicie się w Pintresta ? Ja tak :) Minus jest taki, że trzeba mieć do niego zaproszenie. Więc gdyby ktoś chciał, mogę wysłać zaproszenie – potrzebuje jedynie maila. Można znaleźć tam mnóstwo inspiracji. Po raz kolejny chciałam się z wami podzielić  ciekawostkami znalezionymi właśnie na Pintreście.
Zapuszczanie włosków czyli jak wyglądać po ludzku przez cały okres zapuszczania – dlaczego tego rysuneczku nie miałam pod ręką kiedy JA zapuszczałam włosy?? :/
włosy
Jak wiązać chustkę, szal – coś dla mnie, bo posiadam ich sporą kolekcję. Jeszcze z dwa lata temu czy rok – zero było konkretnych informacji na temat ciekawych sposobów wiązania chusty/szala – teraz voila!
159593_700b_v1
Kiedyś szydełkowałam i prawdę mówiąc mam ochotę wydobyć szydełko i zrobić sobie taką bransoletkę :) Tylko czym utrwalić jej kształt ?…

il_fullxfull.104879360
Recycling starych koszulek lub przeróbka tandetnych… tutaj pomysł na bransoletki…
header2
Szalo-korale…
IMG_7680
Szalo-korale po raz drugi….
ette studios_tshirt scarf-13
A jutro obiecuje posta bardziej kosmetycznego :)

P.s. Moje tablice znajdziecie http://pinterest.com/shinodka/

56 komentarze:

  1. To musi być ciekawa strona :)) Czy mogę prosić o zaproszenie? viollet.blogspot@gmail.com - będę bardzo wdzięczna :)

    OdpowiedzUsuń
  2. wysłane :) czasami brak do zdjęć odnosników, ale i tak warto. Mozna tworzyć własne tablice tematyczne :) i takie tam :)

    OdpowiedzUsuń
  3. A co jeszcze można tam ciekawego znaleźć??? Zaintrygowałaś mnie tymi szalikami ;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Jedzenie, wnętrza, ubrania, makijaze, pejzarze, fryzury, obrazy - prawie wszystko :)

      Usuń
  4. Też proszę o zaproszenie! gabi01091995@wp.pl

    OdpowiedzUsuń
  5. O, super pomysły, to o szalach pokażę mamie, bo zawsze ma dlemat;]


    Mogę poprosić o zaproszenie? tocalaja@op.pl
    Z góry dziękuję.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. wysłane :) a propos wiązania szali -

      http://www.youtube.com/watch?feature=player_profilepage&v=5LYAEz777AU - sposoby bardziej i mniej oczywiste :)

      Usuń
  6. Prosiłabym o zaproszenie ;) barbarka11@op.pl

    OdpowiedzUsuń
  7. Shinodko, ja również ładnie poproszę :) idalia@windowslive.com

    P.s bransoletkę możesz utrwalić krochmalem :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. wysłane :) o krochmalu myślałam, albo o bezbarwnym lakierze w spraju :)

      Usuń
    2. Dziękuję :* Już się zalogowałam, coś czuję, że to będzie niezły pożeracz czasu :D
      Lakier bezbarwny w sprayu mógłby się sprawdzić albo spróbuj z cukrzoną wodą (do garnka wlewasz wodę, dużo cukru, mieszasz i zagotowujesz, jak masa będzie jednolita, przezroczysta to zamaczasz robótkę szydełkową i osadzasz ją na plastikowej obręczy, żeby się utrwaliła) :)

      Usuń
    3. Heh, jak będzie mi brakowało słodkiego, to zawsze mogę possać bransoletkę ;) najpierw muszę ją udziergać, a wcześniej rozpracować dokładniej wzór :) ale pomysł z cukrem też fajny i na pewno bardziej ekonomiczny :)

      Usuń
  8. hej, dodałam do obserwowanych, lubie twój nagłowek. Rzuciłam okiem na tablice i widze pełno cudnosci, moge dostac zaproszenie plus porade jak korzystać, bo pierwsze słyszę o tej stronce.
    basia-braworka@tlen.pl

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. zaproszenie wysłane :) To tablica ze sdjęciami - bardzo intuicyjna. Masz swoje Boards - czyli tablice - możesz je nazywać jak chcesz. Jak już masz tablice możesz przepinać zdjęcia (repin) na odpowiednia tablice (board) i tworzyć banki inspiracji. Możesz dodawac również jakieś swoje zdjęcia - najlepiej z linkiem do żródła. Możesz szukac już w wybranych kategoriach - czyli Hair & beauty, food etc. albo wyszukiwać po haśle. Proste jak konstrukcja cepa :)

      Usuń
  9. Też pięknie poproszę o zaproszenie :)

    OdpowiedzUsuń
  10. wow ja też bardzo poproszę o zaproszenie! justysiaa893@gmail.com
    dziękuję :)

    OdpowiedzUsuń
  11. Faktycznie, ciekawa strona;) Mogę również prosić o zaproszenie ?;) bernatanna@onet.eu

    OdpowiedzUsuń
  12. Póki co zmykam wyprostować kościska, jutro mogę dalej dodawać :)

    OdpowiedzUsuń
  13. swietna strona pierwszy raz o niej slysze!!i jesli mozna prosic zaproszenie?:)
    ilovemakeup@windowslive.com

    OdpowiedzUsuń
  14. Proszę o zaproszenie:)
    pannakokosowa@gmail.com

    OdpowiedzUsuń
  15. Szalo-korale wyglądają przepięknie! Nie korzystam z tego serwisu, ale chętnie zacznę :) - limee@op.pl

    OdpowiedzUsuń
  16. przepadłam ....... świetna ta strona, więc poproszę zaproszenie fiolka-86@o2.pl :) dziękuję :*

    OdpowiedzUsuń
  17. Shinodko... Ślij do mnie zaproszenie. ;) niczym.motyl@gmail.com Dziękuję. :*

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. No i jeszcze - po zobaczeniu pierwszego zdjęcia skoczyłam do łazienki przestawić włosy. Etap czwarty. :p

      Usuń
    2. Wysłane :) teraz zapuszczanie nie będzie nudne :)

      Usuń
  18. takze poprosze:

    iza.pienkowska@gmail.com

    OdpowiedzUsuń
  19. Ja poprosze: yasminella.yasminella@gmail.com

    OdpowiedzUsuń
  20. Fantastyczne!
    Ja też poproszę zaproszenie :)
    zlosnica105@gmail.com

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. bardzo dziękuję, już założyłam konto i czerpię inspiracje :)

      Usuń
  21. to ja tez poproszę, inspiracji nigdy za mało ;)

    lillly0@gmail.com

    Dzięki :)

    OdpowiedzUsuń
  22. Ooo też chciałabym zaproszenia :)
    kasia14782@wp.pl

    OdpowiedzUsuń
  23. perfect post!

    www.mysweetstrawberries.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  24. też bym mogła prosić o zaproszenie? C:
    rubis.anna@gmail.com

    OdpowiedzUsuń
  25. wow, ekspresowo :D dziekuje :*

    OdpowiedzUsuń
  26. Trafiłam na polską wersję, mają uruchomić ją w połowie lutego, tak zapowiadają: http://www.pinoteka.pl
    Z tego co widziałam to będą tablice współdzielone z możliwością ustawienia jako prywatna co mnie cieszy :)

    Asasi

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. szybko podłapali temat, jestem ciekawa jak się przyjmie :)

      Usuń
  27. bransoletke mozna utrwalic krochmalem - moja babcia zawsze tak robi z ozdobkami na choinke :) wystarczy zmoczyc, nalozyc na forme (szklanka) i zostawic do wyschniecia.

    OdpowiedzUsuń