Copyright © Monochrome
Design by Dzignine
czwartek, 5 stycznia 2012

holo czy duochrome ? mhhh Lovely w roli głównej


Zwał, jak zwał, efekt mnie zadowala. W użyciu  cienie  Lovely (Rossman) Holograpihic Eyes 01. Powiem – że warto mieć re cienie w swojej kolekcji – to ja wyglądają LIVE ciężko określić…coś pomiędzy make up no makep &full of color  ( a aparat zjadł sporo koloru)… idealne dla niezdecydowanych takich jak ja :D dzienny i wieczorowy :)
DSCF8708DSCF8719DSCF8721DSCF8785DSCF8786

Użyty cień najjaśniejszy…
DSCF8795
I złamał mi się paznokieć - i musiałam pościnać :/
DSCF8813DSCF8811

6 komentarze:

  1. Lubie takie nieokreślone odcienie wiec im sie przyjrzę w rossie:)

    OdpowiedzUsuń
  2. Chyba się skuszę na ten kolor :)

    OdpowiedzUsuń
  3. obejrzę je dokladniej jak będę, a co masz na pazurkach?

    OdpowiedzUsuń
  4. @Yasminella czarny lakier a na nim essence blue addicted - live wygląda lepiej :)

    OdpowiedzUsuń
  5. prosty i efektowny! a pazurki super! :)

    OdpowiedzUsuń
  6. robie taks amo - jak tylko 1 paznokiec mi sie zlamie - scinam wszystkie:)

    OdpowiedzUsuń