Copyright © Monochrome
Design by Dzignine
piątek, 13 stycznia 2012

Brąz podrasowany zielenią :D


Fota pstryknięta po dobrych paru godzinach noszenia, delikatnie poprawiona… aparat część koloru zjadł – wniosek taki, że mimo poprawiania mu warunków pracy, chłopak (aparat) się obija… i zjadł miedziany kolor :/ A żeby nie narzekać, taki mój dzisiejszy look… Wet N WIld  baked w brązach  i TKB Planetary sampler – moj ulubieniec po raz kolejny :)
DSCF9062DSCF9060DSCF9018
BTW zastanawiam się nad zakupami pędzelkowymi.. duo fibre – kocham !
DSCF9066
TEST
DSCF9054
Jak Sroczka pisze  o swoich żarówach, tak ja mogę powiedzieć iż jestem zadowolona również ! I przeniosłam miejsce pracy z biurka na toaletkę – która wymaga dopracowania , ale i tak jest cudna !
DSCF9089

9 komentarze:

  1. baaardzo mi się ta zieleń podoba!; )

    OdpowiedzUsuń
  2. ok nie ma problemu bede pisala ;)

    OdpowiedzUsuń
  3. Śliczny makijaż, kreska jest super

    OdpowiedzUsuń
  4. pięknie :) po prostu pięknie :)

    OdpowiedzUsuń
  5. swietny kolor kreski, ja niestety musze sie malowac przy/na biurku warunki nie pozwalaja na inne miejsce

    OdpowiedzUsuń
  6. cudo! ja wciąż uczę się robić kreskę :O

    OdpowiedzUsuń
  7. Ja póki co do zieleni się jeszcze nie przekonałam ale ten brąz zabija. Jest cudowny

    OdpowiedzUsuń