Copyright © Monochrome
Design by Dzignine
poniedziałek, 30 stycznia 2012

BH Cosmetics 88 Cool Shimmer Palette


Nie potrafiłam się zabrać za zeswatchowanie tej palety. Nie umiałam się zdecydować jak to zrobić – poszło tradycyjnie. Więc najpierw widoczki 88 Cool Shimmer, a potem słowo
24_1
DSCF9856DSCF9827,DSCF9836DSCF9841DSCF9846DSCF9852
A teraz słowo o paletce.  Na 88 cieni, mam zastrzeżenie tylko do 4 jeżeli chodzi o pigmentację i ‘prace’.  Cała reszta jest bardzo przyjemna w użytkowaniu. Może być problem z mięciutkimi pędzelkami – bo sama konsystencja jest dosyć kremowa. Jeżeli miałabym je do czegoś przyrównać – to zdecydowanie określiłabym je jako mięciutkie perłowe Sleeki. Kolorki łatwo się między sobą mieszają i dobrze współpracują z cieniami innych marek. Paletka jest zdecydowanie dla osób które lubią kolor i lubią się nim bawić – znajdziecie tu duochromy, mocne i delikatne kolory, ulubione i znienawidzone ;) Ja się tylko zastanawiam jakie są ich palety typu mat  - same maty czy też takie jak DS czy AMC z Inglota ? mhhh… Jeżeli chodzi o cenę… Kupowałam podczas Czarnego Piątku i obniżka wynosiła –50%. Wysyłka jest droga szczególnie że kurs dolara był niekorzystny, ale gdyby popatrzeć na inne firmy (w USA) mające w swojej ofercie dobre jakościowo palety  - cena jest porównywalna.  W sumie koszt całkowity dwóch palet to 120 zł z przesyłką –  taniej niż za jedną paletę od polskiego dystrybutora CS – a tu mam dwie :)  A! Najśmieszniejsze jest to, że na BHCosmetics jej prawie non stop promocja – tylko procent się waha lub produkty w promocji.
I na koniec  jak to wygląda‘w praktyce’…chociaż trochę matowo to wygląda… mhhh….

18 komentarze:

  1. ale sie nasloczowalas dziewczyno !:DD

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. gorzej się fociło - ręka powyginana na wszystkie możliwe sposoby ...

      Usuń
  2. Właśnie się czaję na jakąś taką paletkę :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. ja też się na podobną czaiłam z rok albo dłużej :) ciekawość mnie zżerała :)

      Usuń
  3. zostalas otagowana -> http://cosrocewokowpadnie.blogspot.com/2012/01/tag-nigdy-nie-wychodze-z-domu-bez.html

    :)

    OdpowiedzUsuń
  4. o chrystusie, niezly zestaw! zastanawiam sie czy jedna osoba jest w stanie zuzyc go?:)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. wytłoczki z cieniami są malutkie mniej wiecej jak 5 groszy, a data ważności to rok 2014 - jak ktoś lubi się pobawić - to się da :)

      Usuń
  5. W sumie fajna paleta :) Jakbym dopiero zaczynała przygodę z makijażem pewnie bym się nad nimi zastanowiła.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. tak, ja też polecam dla osób zaczynających zabawę z makijażem, albo dla osób które w ogóle nie używają koloru, a od czasu do czasu chcą zaszaleć.

      Usuń
  6. Hmm, z taką paletką w wersji matowej bym się bardzo polubiła ;) Tak do ćwiczeń. Bo chyba tego typu cienie za długo się na powiece nie trzymają, prawda?

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. ja używam zawsze z bazą, a z bazą są nie do zdarcia, pod koniec dnia (12h) mogą delikatnie blaknąć :) choć mi się jeszcze to ie zdarzyło :)

      Usuń
    2. Oo, to całkiem nieźle! Zaraz obczaję matowe :)

      Usuń
    3. szukaj promocji :) a w ogole gdybys kupowala, daj znac, chcialabym kupic sobie wkłady, to byśmy się jakoś kosztami przesyłki podzieliły :)

      Usuń
  7. wow, niesamowita pigmentacja! i kto to wszystko zmyje, kto? ;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. chusteczka do pupy dla niemowląt ;)

      Usuń
  8. podasz linka do tego gdzie kupowałas? :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. pierwsze zdjęcie jest podlinkowane, ale wkleje jeszcze jednego linka, póki co adres to http://www.bhcosmetics.com/

      Usuń