Copyright © Monochrome
Design by Dzignine
niedziela, 22 stycznia 2012

Baviphat Paprika Pore Solution Sleeping Pack


DSCF9132
Zacznę od tego, że samo opakowanie jest tak fajne, że chyba każdy chciałby mieć go w swoich rączkach. Nawet moja 4 letnia siostrzenica ostrzy sobie pazurki na pudełko – ‘ciociu, skończyłaś już maskę ?’ To pytanie pada prawie codziennie :) Po odkręceniu nakrętki, znajdujemy ‘zaślepkę’ z słodziuchną i maciupną łyżeczką – do nakładania produktu. A sama maska wygląda i pachnie jak deser egzotyczny – aż się chce użyć tej maciupkiej łyżeczki do spróbowania zawartości :)
DSCF9134
DSCF9137
Działanie?  Jakoś moje pory nie pomniejszyły się przy wspomaganiu pielęgnacji ta maseczką. Ale na pewno mi nie szkodziła. Skóra rano jest fajnie odżywiona, no i ten zapach przy zasypianiu. A, bo nie pisałam, że to maseczka na noc. Nakłada się ją po wszystkich czynnościach związanych z oczyszczaniem, tonizowaniem i kremowaniem – taka wisienka na torcie. Bardzo lubię takie maseczki – a właściwie kremiki. Sama przyjemność z używania. I szczerze mówiąc, nie wierzę w drastyczne zwężanie porów w taki sposób, bo mimo wszystko one nie znikną. Skóra jednak jest lepiej nawilżona, wypoczęta i mniej się tłuści – a to do mnie przemawia. Jestem ciekawa jak działałby pełen zestaw z tej serii… Pełen zestaw to Paprika Pore Solution Toner, Paprika Pore Solution Emulsion, Paprika Pore Solution Essence + moja maska. Kolejne papryczkowe serie są w zielonej i czerwonej papryczce  -  czyli Paprika Water Up i Paprika Trouble Out . W ofercie widziałam też inne papryczki, ale już nie do twarzy.
Może kiedyś skusze się na inny produkt z tej serii ( na pewno się skuszę ;) )…

14 komentarze:

  1. rzeczywiście opakowania maja przeurocze :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Fajnie wygląda, ale szkoda że nie zwęża porów. Przydałoby mi się coś sprawdzonego ;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. ciągle szukam, jak znajdę, to na pewno podzielę się info :)

      Usuń
  3. Jak dla mnie to taki gadżet ;).

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Wyszło w praniu że gadżet, ale nie żałuje zakupu :)

      Usuń
  4. Pudełeczko cudne :) sama bym chętnie kupiła maskę tylko dla niego.

    OdpowiedzUsuń
  5. Sama przygarnęłabym nawet puste opakowanie :)

    OdpowiedzUsuń
  6. wlasnie sobie zamowilam zbaviphatu,maseczke truskawkowa i winogronowa,pewnie dojdzie za jakis miesiac:))

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Do mnie dochodza paczki z korei w 8 dni :)

      Usuń
    2. Jak juz dostaniesz, to sie pochwal :)

      Usuń
  7. super, uwielbiam takie gadżety! mam kotki, które w środku mają śmierdziuszki, ale dla samego opakowania zostawię :)

    OdpowiedzUsuń
  8. u mnie na swoja kolej czeka truskawka (maseczka) i brzoskwinka (sleep pack) :D a na razie ciagle uzywam maseczki pomidorka od Tony Moly :)

    OdpowiedzUsuń
  9. Jak znajdziesz coś skutecznego to daj znać ;) A opakowanie super :D

    OdpowiedzUsuń
  10. świetne opakowanie :) sama bym takie chciała!

    OdpowiedzUsuń