Copyright © Monochrome
Design by Dzignine
środa, 28 grudnia 2011

Wróciłam po raz kolejny

Zaserwowałam sobie mały blogowy odpoczynek. Powody były dwa – brak czasu, brak chęci. Dzisiaj wróciłam.  Naładowana i pełna energii. Bo tak to jest czasami, że jak łapie chandra i lenistwo to trzeba czasami coś ze sobą zrobić i/lub cos sobie kupić. Ja zainwestowałam po raz kolejny w bloga. Kupiłam sobie .. dwie żarówki… NO i ?  No i wreszcie skończy się frustrująca pogoń za światłem, które ostatnio jest…do bani i właściwie go brak. Żaróweczki ( a raczej żarówy) mają barwę bieli 5500K co odpowiada światłu dziennemu :) Okno mi teraz niepotrzebne i nie musze teraz też biegać od pokoju do pokoju.

Przy okazji dzisiaj ścięłam włosy – z połowy długości. Fryzjerka nałożyła mi farbę w brązie i fiolecie, niestety fiolet nie chwycił tak jakbym chciała, ale mnie to nie przeszkadza. Cały efekt będzie widać na pewno w słońcu… może mogłam się skusić na czerwień… ? ;)

Lampa_włosy

A włosy były gdzieś takiej długości…

DSCF8500

No i test koloru bez manipulowania w programach graficznych. Dodam, że zdjęcia powyżej są robione przy tej samej lampie. Wychodzi całkiem jak w ciągu dnia, prawda ? :)

DSCF8527DSCF8543DSCF8548

Moja bohaterka – ratunek mojej weny twórczej :) No i kto by pomyślał, że jakaś żarówka może sprawić TAKĄ przyjemność kobiecie :)

DSCF8550

16 komentarze:

  1. Piękne oczy. Lakier na paznokciach też bardzo mi się podoba :)

    OdpowiedzUsuń
  2. @zoila dzięki, lakier na paznokciach to miks tych dwóch lakierów - baza Sensique Rose wood ( o ile sie nie mylę) i czerwony brokatowy z S-he i przeźroczysty top coat :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Świetne włosy! Patrz, żarówa, a tyle przyjemności może kobiecie sprawić. ;)

    OdpowiedzUsuń
  4. Widze że wizyta u fryzjera bardzo udana, ja od kilku dni też zaczynam o tym myśleć, bo po ostatniej wizycie gdy nie chciałam tracić włosów wkurzyłam się i nie byłam tam ponad rok więc wypadałoby coś zrobić z końcówkami. A ta żarówka faktycznie daje fajne światło.

    OdpowiedzUsuń
  5. mam te same żarówy - nie ma lepszego światła do toaletki, nie wyobrażam sobie już bez nich porannego makijażu w jesienno-zimowym czasie :)

    OdpowiedzUsuń
  6. a powiedz mi gdzie kupilas takie zarowy? bo przydalyby mi się :D

    OdpowiedzUsuń
  7. @Let's talk Beauty & @Motylica - dzięki :) jestem bardzo zadowolona z włosków :)

    OdpowiedzUsuń
  8. @MattersAtAll ja poszłam za ciosem, żeby potem mi znowu nie 'wypadlo' co innego... i dobrze zrobiłam :)

    @ajka zgadzam się, najbardziej udany zakup pod skońcem... muszę tylko jakąś lampkę porządniejszą kupić bo obecna jest nieestetycznie powiązana drutem

    @Agu na allegro, wpisz żarówka 5500K - i wyszuka ci żaróweki fotograficzne :)

    OdpowiedzUsuń
  9. @ Agu :

    ja kupowałam żarówy tutaj:
    http://allegro.pl/zarowka-36w-210w-swiatlo-dzienne-5500k-3miasto-i2001686650.html

    uchwyty tutaj:
    http://allegro.pl/oprawka-uchwyt-do-zarowek-parasolek-3miasto-i2007822505.html

    i klipsy do przymocowania do Ikeowskiego lustra tutaj:
    http://allegro.pl/metalowy-klips-uchwyt-z-glowica-trzpieniem-16mm-i2013492032.html

    OdpowiedzUsuń
  10. @ Marta Wyszkowska :

    podejrzyj jak to u mnie wygląda, może zgapisz pomysł :)

    http://malowajka.blogspot.com/search/label/behind%20the%20scenes

    OdpowiedzUsuń
  11. @ajka :) właśnie takie klipsy i uchwyty mnie interesowały :) dzieki :) ja też tam kupowałam żarówki :)

    OdpowiedzUsuń
  12. ładny kolorek i na włoskach i na pazurkach xD

    OdpowiedzUsuń
  13. wooowww... koniecznie potrzebuje taka zarowke :D

    OdpowiedzUsuń
  14. @Yasminella - dzięki :)

    @maus - POLECAM :) ja jestem z niej bardzo zadowolona :)

    OdpowiedzUsuń
  15. Ojj koniecznie muszę zakupić taką żarówke!!

    OdpowiedzUsuń