Copyright © Monochrome
Design by Dzignine
wtorek, 6 grudnia 2011

Wet n Wild Color Icon Baked Eyeshadow Palette _ LE


Zauważyłam, że dawno nie napisałam nic o cieniach… mhh a ponieważ moje oczka są trochę podrażnione, nie robiłam dzisiaj dalszej części eksperymentu, tylko zabrałam się za ….
Nowości tej firmy śledzę na bieżąco, mimo, że nie mam do nich dostępu bezpośrednio i musze działać na ‘ładne oczy’ czy na ‘wiarygodność’ . Dzięki uprzejmości Amandy, dostałam w swoje łapska całą kolekcję wypiekaną- paletki z matami się rozeszły. Kolekcja była limitowana i dostępna tylko w Wallgreens ( tak to się pisze, nie ?). Jestem zachwycona ta paletką – jest świetnie napigmentowana, cienie ładnie się mieszają i trzymają super na bazie. Kolorki są boskie!!  Musze przyznać, że nie nakładałam ich jeszcze na mokro, bo to jak się zachowują same w sobie podczas nakładania – nie mam zastrzeżeń.

DSCF8041 DSCF8050DSCF8059DSCF8063DSCF8054DSCF8057
Moim skromnym zdaniem, jest to jedna z lepszych paletek – kolorki są świetnie dobrane. Moim zdaniem powinna być wypuszczona do regularnej sprzedaży. Ja jestem w niej zakochana od pierwszego pomacania i użycia.
P.s. w zestawie jest jeszcze kredka w perłowym brązie – ale jakoś nie pstryknęłam jej foty…sama nie wiem dlaczego….
Look nr 1- delikatniej
DSCF7944DSCF7945DSCF7946DSCF7947
Look nr 2 + brokatowy eyeliner – w ciemniejszych kolorach :)
DSCF8034DSCF8035DSCF8038DSCF7955DSCF7957
DSCF8005

Więcej (ang):
http://bloominbeautyblog.com/2011/10/19/wet-n-wild-holidaze-and-a-giveaway/

Poza tym, chciałabym wam życzyć wszystkiego najlepszego z okazji Mikołajek ;) Kosmetycznie, oczywiście, i praktycznie – a jak!  Ja na Mikołaja dostanę kilka rzeczy za kilka dni – w tym żarówkę o barwie 5500K  - bo denerwuje mnie gimnastykowanie się z marnym oświetleniem :/

12 komentarze:

  1. Najciemniejszy brąz i ciemniejszy makijaż (z tą połyskującą kreseczką) wyglądają super :)
    Kochana, ale Ty jesteś opalona! Zazdroszczę :)))

    OdpowiedzUsuń
  2. Najbardziej mi się podobają ciemny brąz i złoto koło niego (bo ostatnio mam fazę na złoto w makijażu)
    Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  3. @Idalia - dzięki :) i nie jestem już opalona, zbladłam -ale fakt, mam troszkę 'włoską' karnację :)
    @MattersAtAll - zgadzam się, te kolorki są boskie... zresztą, wszystkie w tej paletce mi się podobają :) a te dwa ciemne brązy - jestem w nich zakochana od pierwszego pomacania :)

    OdpowiedzUsuń
  4. ciekawie wyglada ta kreseczka a cienie wygladają bardzo ciekawie

    OdpowiedzUsuń
  5. Paletka jest cudowna, moje ukochane brązy :)

    OdpowiedzUsuń
  6. Ale cudo... *_*
    Chcę, chcę, chcę! :D

    OdpowiedzUsuń
  7. miałam taką ale w fioletach, nie za bardzo ją lubiłam. ale w tych brązach Ci jest bardzo ładnie!

    OdpowiedzUsuń
  8. Prześliczna ta paletka, ale Ci jej zazdroszczę..

    Mi.

    OdpowiedzUsuń
  9. Piekna ta paletka, wygląda troche niepozornie a cienie na skórze - cudenko!

    OdpowiedzUsuń
  10. Piękności. Zakradnę się i zabiorę ci tę paletkę :D

    OdpowiedzUsuń
  11. Ależ blichtr :) Cudowna paletka na makijaż w Wigilię i Sylwestra. Szkoda, że nie mam możliwości jej kupienia...Pozdrawiam ciepło :)

    OdpowiedzUsuń
  12. jestem pod wrażeniem pigmentacji, idealna cienie na imprezę :)

    OdpowiedzUsuń