Copyright © Monochrome
Design by Dzignine
piątek, 9 grudnia 2011

Palety 88 BHcosmetics–czyli dotarł do mnie spóźniony Mikołaj :)


Dzisiaj zapukała do moich drzwi Pani Listonoszka z zaległym mikołajkowym prezentem. Od dawna ostrzyłam pazurki na takie paletki – niestety, ceny w Polsce są mocno zabójcze i promocji brak, za to ceny wysyłki ze Stanów też nie są najtańsze. Ale od czego jest BlackFriday ;)
Póki co – mogę wam w skrócie napisać że JESTEM ZAKOCHANA w tych paletkach. Są bosko napigmentowane, w paletce Cool – jest kilka kameleonów :) cienie łatwo się mieszają ze sobą. Co najważniejsze – paletka ma długi czas przydatności  ( 2014 - oh yeah! ), składa się głównie z mik ( czyli najwyższej jakości pigmentu) :D
DSCF8189DSCF8200DSCF8199
Oczywiście nie mogła nie sprawdzić ich od razu na oku… dzisiejsza próba wygląda tak… a ile czeka mnie jeszcze z nimi zabawy :)
DSCF8166DSCF8171DSCF8184DSCF8186DSCF8145DSCF8182DSCF8158
Paletki ładnie były zapakowane w kartonowe pudło, potem w papier, potem musiałam wyjąć je z pudełka – które widzicie poniżej, a sama paletka zapakowana byłą dodatkowo w folię.
DSCF8201DSCF8206
DSCF8208
Za jakiś czas wystawię pełną recenzję, ale wiem, że nie zmienię zdania i dalej będę w NICH ZAKOCHANA !!!

8 komentarze:

  1. No no, zazdroszczę :) Chociaż ja pewnie nie znalazłabym zastosowania dla tak wielu kolorów :D to teraz możesz nosić co dzień inny :P

    Pozdrawiam.

    OdpowiedzUsuń
  2. kolorki bardzo ciekawe, zwłaszcza fiolety, róże, niebieskie ! ;)

    OdpowiedzUsuń
  3. kolorki wydają sie być jaskrawe i szalone, ale wierzcie mi, można wyczarować nimi zarówno coś spokojnego i coś szalonego :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Piękności. A makijaż cudo

    OdpowiedzUsuń
  5. Widzę, że firma dba o dobry transport i zabezpieczenie :) A kolory piękne :D

    OdpowiedzUsuń
  6. Super! Ile zapłaciłaś za całość?

    OdpowiedzUsuń
  7. 120 zł z przesyłką do polski za dwie palety. Kupowałam podczas "Czarnego Piątku" więc w efekcie - przesyłka lub jedna paleta była za darmo. Chciałam kupić na Coastal Scents - ale wszystko zostało szybko wykupione - a jak już kupiłam na BHCosmetics, to odnowili cały asortyment na CS :) Machnełam ręką, kolejną moją paletą którą mam w planie to CS Metal Mania :)

    OdpowiedzUsuń
  8. piękny makijaż:)

    zapraszam do mnie na rozdanie do wygrania 100zł
    www.styliowo.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń