Copyright © Monochrome
Design by Dzignine
poniedziałek, 5 grudnia 2011

look_córka górnika


Spóźniony post… ale tak u nas w rodzinie bywa, że 4,5 i 6 grudzień to święto za świętem – dzień górnika, urodziny babci, mikołajki :) Wczoraj byłam u babci na urodzinowo-barbórkowo- mikołajkowej imprezie. Niedziela była ogólnie mocno zajęta ;)
Makijaż pod tytułem ‘CÓRKA GÓRNIKA’ .. dlaczego ? bo jak kiedyś tato zobaczył mnie w tak mocnym makijażu, to się zapytał czy właśnie wróciłam z ‘szychty’ :) no cóż, chyba wybierałam się dopiero na ‘szychtę imprezową’ :D Swego czasu, często się tak malowałam, oczywiście odrobinę mniej czerni było, ale jak na owe czasy – było tyle czerni że HO HO – w końcu jestem, córką i wnuczką górnika! A co!
Więc taki mały górniczy photoshoot Uśmiech z językiem
Troszkę poniżej  -tato górnik –siostrzenica Maja a la górnik, a jak znajdę zdjęcie z gazety – to wkleję i ŚP dziadka :)
DSCF7785DSCF7788DSCF7838DSCF7876DSCF7858DSCF7859DSCF7895DSCF7914
Anegdotka odnośnie makijażu  a la ‘córka górnika’… Ostatni rok, miesiące mieszkania w Częstochowie ( parę lat temu) … ostatnie spotkania ze znajomymi… Tak się kiedyś spotkałyśmy ( jak zwykle) w babskim i imprezowym gronie, ale dodatkowo koleżanka nas poinformowała, że jej kumpel wrócił z włajaży ;) po świecie i że dołączy do nas.. tak się złożyło, że przez rok był moim sąsiadem z łącznika z naprzeciwka w akademiku. Wychodziliśmy wtedy do ‘Retro” potem do ‘Kiszki’ (Don Kichot czy jakoś tak – ci co znają Cze-we wiedzą o co chodzi i gdzie to) … Stoimy w kolejce czekając na wejście do klubu…. i tak sobie luźno gadamy, a tu nagle kumpel mówi – ‘ nie no, makijaż taki że ho, i ciemne oczy, nie ma co’ – czy coś w tym stylu – nie wiem, czy to był bajer,  czy komplement, ale  zrobiło mi się miło i uznałam, że chłopak ma plusa za uznanie moich ‘zdolności’ makijażowych :P I w ramach uznania, obgadaliśmy stare czasy przy piwku ( oczywiście po zamknięciu klubu)  do 8 rano –a potem biegusiem na pociąg do domu :P ( czyli 3 godziny spania ) :P

8 komentarze: