Copyright © Monochrome
Design by Dzignine
niedziela, 18 grudnia 2011

inspire_świąteczny mani


Miałam kilka dni przerwy w pisaniu postów – za co bardzo przepraszam – święta, sprzątanie, gotowanie…ale bloggera śledziłam regularnie…
Na Pintreście ;) znalazłam całkiem ciekawe mani świąteczne… i od razu przyszło mi do głowy, że wszystko co konieczne do wykonania tego czegoś, mam pod ręką. Fakt, Wszystkie french nudziaki mam do bani, no ale mimo wszystko… spróbować można, no nie ?
tumblr_lpo0s8cfkT1qkmsleo1_500
Zdjęcie pochodzi podobno z tego bloga >>http://alllacqueredup.tumblr.com/
Moja wersja wygląda tak:
DSCF8313DSCF8321DSCF8323DSCF8331
Użyte:
Catrice Clay-ton, my hero
Catrice -Mona Lisa is staring back – puszcza bąbelki :/ dlatego musi być nakładany maksymalnie cienko 
Essence – Make it golden

Wniosek: Zdecydowanie podoba mi się bardziej w wersji jasnej….DLATEGO mam dyspensę na kupno jakiegoś porządnego nadziaka ;)
A wg Was, błotny czy nudny podkład ?

PS – No i chyba znalazłam nieświadomie odpowiednik wysokopółkowy do Essence make it golden – Deborah Lippmann :) >> http://kosmetista.ru/blog/lakomaniac/17049.html <<

8 komentarze:

  1. wszystkie macie takie piękne paznokcie... a ja takie byle co

    OdpowiedzUsuń
  2. @Let's Talk Beauty - ja o takie pazurki walczyłam 3-4 miesiące - i powiem - opłacało się :) Normalnie niegdy w życiu takiej długości nie zapuściłabym :) Polecam odżywki Eveline :)

    OdpowiedzUsuń
  3. W jasnej wygląda o wiele lepiej:)
    chyba muszę kupić odżywke eveline, bo mi się tak rozdwajaja paznokcie ze szok.

    przy okazji zapraszam na mojego bloga:) http://cosmeticsmyaddiction.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  4. mi tez bardziej podoba sie w wersji jasnej:)

    OdpowiedzUsuń
  5. obie wesrje śliczne, super skórki! :)

    OdpowiedzUsuń
  6. Też mam Make it golden i uważam, że jest cuuudowny! :)

    OdpowiedzUsuń