Copyright © Monochrome
Design by Dzignine
środa, 30 listopada 2011

Zakupy listopadowe _ skóra i włosy


Paznokcie jakiś czas temu doprowadziłam do stanu który zaczyna mnie zadawalać. Czas na skórę twarzy i włosy. Jeżeli chodzi o skórę, postanowiłam spróbować nowości – jak ściereczka z mikrofibry oraz tonik i krem na noc z Tołpy. Co prawda zawierają w sobie kwas salicylowy – którego wolałabym unikać, jednak znajduję się w składzie na dalszym miejscu niż trzy pierwsze pozycje. Poza tym w toniku nie wyczułam nachalnego charakterystycznego zapachu.
DSCF7689DSCF7687
Jeżeli chodzi o włosy – to trochę powrót do korzeni, z drugiej strony trochę nowości. Powrót do korzeni – bo sproszkowaną amlę już stosowałam, olejki do włosów również. Ze strony nowości – bo stosuje je trochę inaczej niż kiedyś.  Maseczkę z Amlii wzbogaciłam o Makę, sporą dawkę miodu i troszkę olejków.  Gotowe olejki są BOSKIE! a SESA ma tak cudowny zapach, że rozpływam się przy aplikacji :) Na zdjęciu nie ma jedynie sproszkowanej kurkumy, którą stosuję jako maseczkę na twarz.
DSCF7693
Moje włosy zrobiły się już dużo ładniejsze i są bardziej odżywione, ale ciągle walczę ze swoją skóra – rozszerzonymi porami :/  Zobaczymy jaki będzie efekt – jeżeli coś pozytywnego zdziałam, liczcie na raport, jeżeli nie zadziała – też liczcie na raport :)

5 komentarze:

  1. Chętnie się dowiem jak działa tonik oraz krem, mam problemy z cerą i chętnie spróbowałabym czegoś polecanego. Tylko, żeby nie wysuszało, bo już mam suchą skórę partiami.

    OdpowiedzUsuń
  2. Recenzowałam ten Bhringraj i powiem ci że jestem całkiem zadowolona

    OdpowiedzUsuń
  3. Ładnie :). Nie próbowałam jeszcze olei, chyba się skuszę.

    OdpowiedzUsuń
  4. ja również zakupiłam ściereczkę z mikrofibry :) postanowiłam powrócić do używania jej i już poinformowałam wszystkich domowników,że to nie jest ścierka do kurzu! :D

    OdpowiedzUsuń
  5. lubię Tołpę, dlatego zamówiłam sobie 2 produkty na DDD :)jestem ciekawa tego kremu powyżej

    OdpowiedzUsuń