Copyright © Monochrome
Design by Dzignine
czwartek, 24 listopada 2011

Tag–subiektywny przegląd przystojniaków :)


Zasady:
1. Napisz kto Cię otagował.

2. Wymień dziesięciu mężczyzn, których uważasz za najbardziej atrakcyjnych, a swój wybór krótko uzasadnij.
3. Zataguj dziesięć osób i powiadom je o nominacji.
Zostałam otagowana przez smoky evening eyes i siiiia ;) dzięki laseczki ;)
Taguje:
Pączka, Agata ma nosa, atqa, Belleoleum, Motylice, Buntowniczke, Kleopatre i całą resztę która chce się podzielić swoimi typami przystojniaków.
No i przypadkiem zabrało się 10 facetów:
1. Mike Shinoda z Linkin Park/Fort Minor – jest moją fascynacją i motorem napędowym od ok 98/99 roku  - czyli kupę czasu. Facet niesamowicie zdolny, kreatywny,dobry i przystojny (dla mnie) – lubi pożartować, powygłupiać się, jest dobrym grafikiem (maruu), zna się na marketingu ( mrauu) i muzie (mrauuu) i z całą pewnością ma trochę ‘brudu za uszami’ czyli to co Shinodka lubi najbardziej … Heh jeden kumpel ze studiów myślał że mam tak na nazwisko ;) na serio :) Nie jest powalającym pieknościem ale … ALE MNIE POWALA :) na łopatki, a co! Miałam okazję obcować ‘za samych początków’ z nim na czacie – mój angielski nie wymiatał. Ale, czy wtedy czy teraz, gdybym go spotkała (live), to chyba GALARETA :)
Tag_faceci
2. Lee Min Ho – całkiem świeża fascynacja – urodą i talentem. Urodą – bo jak na Koreańczyka, jego uroda wydaje mi się lekko nietypowa i chłopięca ( ale dobrze się na tym nie znam), talentem – bo mimo wszystko chłopak jest utalentowany – przynajmniej na takiego się kreuje. Mi pozostało wierzyć w zapewnienia tłumaczy, bo ‘krzaczków’ koreańskich jeszcze nie opanowałam :/ Mimo wszystko poczochrałabym go za jego czarne/brązowe/rude włoski :)
Tag_faceci1
3. Keaanu Reeves – nigdy nie wiem jak napisać poprawnie jego imię i nazwisko. Podoba mi się jego sposób bycia, podobają mi się filmy w których gra. Widać, że facet ma swój pazur i robi to co lubi… I mimo wszystko kibicuje mu, żeby zaznał szczęścia totalnego, bez żadnych górek po drodze…
Tag_faceci3
4.Brandon Boyd z Incubusa – Kolejny fajny, przystojny i zdolny koleś – śpiewa, komponuje i rysuje. Więcej grzechów nie pamiętam. Jedno jest pewne – jeżeli kiedykolwiek skusze się na tatuaż – to za Brandonem zrobię go tylko i wyłącznie w czerwieni ….
Tag_faceci4
5. Johnny Deep – zdolny,przystojny i indywidualista – mój typ. A! Tim Burton go docenił – a ja lubię twórczość Burtona :)
Tag_faceci5
6. Simon Baker – Uwielbiam go oglądać w Mentaliście, ale zauważyłam go już w kilku innych filmach. Jedyny typowy blondyn nie zmieniający koloru włosów na mojej liście.
Tag_faceci2
7. Jude Law – nie powiem – intryguje. Podobał mi się w kilku filmach, ale jako czuły tatuś w ‘Holiday’ skradł moje serce…
37951
8. Ian Somerhalder – zły wampir o dobrym sercu – jest bardziej ludzki niż by się wydawało. Jego ironiczna mina, rozczulone ślepia w serialu sprawiają ze dzieje się ze mną coś dziwnego. Serial oglądam dla samego Iana, no może jeszcze Alaricka – bo fabuła serialu jest denna , nudna i rodem  a la ‘amerykańska nastolatka’. Nie ma nic bardziej wkurzającego niż Stefan I Elena, podobna parka do Edwarda i Belli – sami nie wiedzą czego chcą – i są totalnie nieludzcy….
Ian_Somerhalder
9. Sean Connery – facet jak wino – im starszy tym lepszy, już nie mówię tylko o talencie…
sean_connery
10. Travis Barker – chudy, wysoki ( jak dla mnie) i wytatuowany ( aż zanadto), ale mimo wszystko wydaję się całkiem niepopapranym gościem… no i zdolnym ;) nawet bardzo :)
Travis_barker
Na koniec, mimo że wskazałam całą dziesiątkę, chciałam zaznaczyć, że numery od 2 do 10 są zmienne. Poza tym jestem osobą kochliwą, ale lubię zawiesić oko na kimś interesującym. Jako singielka muszę sobie radzić, no nie ?
A już jutro napadam na weekend na KRAKÓW :D  jakieś rady co do kosmetycznych zakupów w okolicach rynku ?

P.s. zdjęcia pochodzą z wyszukiwarki grafiki Googla - nie podaje linków bo wierzę że są to zdjęcia ogólnodostępne.

17 komentarze:

  1. no to popieram tylko johnego deepa:)
    dziekuje za taga:*

    OdpowiedzUsuń
  2. Zdecydowanie Keanu Reeves *-*
    Moja miłość wszechczasów :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Hehe a myslalam, że mało kto Drazica kojarzy:D
    Keaanu Reeves - zastanawialam sie czy dołaczyc go do mojej listy:D

    OdpowiedzUsuń
  4. Mraauu Mike Shinoda, kochałam się w nim w gimnazjum, omg jak to dawno było :PPP

    OdpowiedzUsuń
  5. Szczerze mówiąc z całego wpisu ujął mnie tylko Sean Connery, mężczyzna z krwi i kości. Johny też, ale to taka oczywistość :D

    OdpowiedzUsuń
  6. @Czarodzielnica i reszta girlsów - gdyby podobali nam się ci sami faceci - byłby jedna wielka LIPA :) pomyślcie o tej całej reszcie... :)

    OdpowiedzUsuń
  7. a co do Krakowa - ja nie mam pojecia niestety co i gdzie:(

    OdpowiedzUsuń
  8. @ Agata Coś tam znajdę - w najgorszym przypadku poruszę Interneta ;)

    OdpowiedzUsuń
  9. ooo, jak miło, że też lubisz Brandona :) Keanu, Ian, Johnny i Jude - mrrrau :D

    OdpowiedzUsuń
  10. już myślałam, że nikt nie wspomni o Keaanu Reeves :)Simon Baker też mi się bardzo podoba ;p

    OdpowiedzUsuń
  11. Lee Min Ho jest naprawdę dobrym aktorem. No i do tego jest śliczny ;)

    a co do 'Damona', to ja też go kocham ;)

    OdpowiedzUsuń
  12. Też lubię tego gościa z Mentalisty :)

    OdpowiedzUsuń
  13. Simon Baker! Kocham go w Mentaliście! :D

    Dzięki za otagowanie :*

    OdpowiedzUsuń
  14. Keanu rządzi :) pojawia się u większości :)

    OdpowiedzUsuń