Copyright © Monochrome
Design by Dzignine
wtorek, 8 listopada 2011

Shinodka sie czepia – Catrice _ lakier Wrapped Around My Finger


Nie jest to jakieś MEGA czepianie, ale raczej taki mały prztyczek w nos dla firmy Catrice. Wczoraj, zanim położyłam się spać, miałam pomalować sobie paznokcie. Szukałam jakiegoś perłowego koloru, bo ostatnio podoba mi się efekt zmatowionego perłowego lakieru. Niestety, matowy Top z Essence nie należy do najtrwalszych – przynajmniej na moich paznokciach – i zaczął schodzić aż po całym jednym dniu. Pomyślałam, że wyrwę z ciemnych zakamarków szafki jakiś ostatnio nie używany lakier. Padło na  mocny róż z Catrice który kupiłam rok temu w Chorwacji. To był jeden z pierwszych lakierów tej firmy w mojej kosmetyczce. Jak mieszkałam w Częstochowie, to miałam spory kawałek do Natury, a teraz mam jeszcze WIĘKSZY kawałek, ale przynajmniej po drodze do babci ;)
Przyglądając się opakowaniu zerknęłam na buteleczkę – jaką to ciekawą nazwę będę miała na paznokciach. Czytam i zaświeciła mi się żarówka – EUREKA! – popędziłam do szafki i wyjęłam drugi lakier – różowy Catrice no i BUUM – TA SAMA NAZWA,TEN SAM NUMEREK, DWA RÓŻNE KOLORY !!!
 DSCF7171DSCF7175DSCF7177DSCF7181DSCF7182DSCF7191
DSCF7186
Żeby było śmieszniej, następny lakier kupiłam rok później.TO samo miejsce -  Chorwacja, Primosten, drogeria Kozmo, rok przerwy pomiędzy zakupami. Ja tam rozumie, gdyby zmienili formułę, a kolor różnił by się odrobinkę… Ale moje drogie - ‘perła’ a ‘mat’ ?!  ;)

13 komentarze:

  1. Bo ten perłowy jest z starej wersji, ja go mam własnie:) To samo jest np. z Run Forest Run, ja mam starą wersję (ciemna, leśna zielen) a nowa wersja o tej samej nazwie ma kolor średniej, zupełnie innej zieleni. Oni tak robią, zmieniają odcien a nazwa ta sama....

    OdpowiedzUsuń
  2. Eee bardziej kreatywni na nowe nazwy by mogliby być... lipa :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Niektóre firmy tak robią, zmieniając asortyment :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Patrząc na to, co napisała kleopatre to firma po prostu miała jakiś zamysł na serię, seria się sprzedała albo i nie i powstała kolejna, kolory podobne tylko wykończenia inne?

    OdpowiedzUsuń
  5. ok, ja to rozumiem, że powiedzmy będzie się różniło w tonacji, bo powiedzmy nie zapisali formuły mieszania pigmentu i nie potrafią odtworzyć koloru. Poza tym w oznaczeniu mogli by zaznaczyć że to wariacja na temat - czyli wkleić II pod koniec nazwy i wyszłoby Wrapped Around My Finger II. I już nie byłby się czego czepiać, a tu ten sam numerek, ta sama nazwa, odrobinę inna grafika z tyłu. Gdyby to był MAC, China Glaze, Essie czy inna firma oj cały Internet huczałby że to podróba :) Mnie się tam oba kolory podobają, ale mam taki zaczepny humor i mam ochotę się pouczepiać dla sportu :)

    OdpowiedzUsuń
  6. Ale oba i tak ciekawie się prezentują :D. Mimo tego, że są różne ;).

    OdpowiedzUsuń
  7. To się zdarza. Cosnova, która jest właścicielką marek Essence i Catrice od czasu do czasu odświeża formułę lakieru, nie zmieniając przy tym nazwy. Tak stało się z kilkoma lakierami z serii Colour&Go ze stałej ofery Essence, np. What do U think, czy Mellow Yellow.
    Wiem coś na ten temat, bo bywam we Frankfurcie, skąd marka pochodzi i zaczerpnęłam języka w tym temacie ;)
    Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  8. Odświeżenie formuły - ok, ale tutaj masz dwa całkiem inne lakiery - mat i perła ( na oko laika). One nawet pochodzą z jednej fabryki :) Po prostu nie umie zrozumieć tego, że tak ciężko jest dodrukować do etykiety przynajmniej tej 'II' - wtedy byłoby wiadomo że to wariacja na temat koloru. Przecież Etykieta i tak została przeprojektowana - gołym okiem widać. Heh, a jakby na to popatrzeć z innej strony. Jest tam jakaś kolekcjonerka - jak to mają powiedzmy MACowe fanki - i śmigają z nazwami cieni, lakierów, szminek na lewo i prawo. To w tym przypadku kobitka musiałaby powiedzieć - Catrice 190 Wrapped Around My Finger rocznik 2010 , albo rocznik 2011 ;P Jak z winem :D

    OdpowiedzUsuń
  9. Cosnova zrobiła podobny numer z lakierem Ultimate Pink z Essence- stara wersja ma niebieski shimmer, nowa jest kremowa :D

    OdpowiedzUsuń
  10. Ciekawe spostrzeżenie. Bardzo mnie to teraz męczy. Ale mogło być tak, że coś było w nim złego i dlatego zmienili trochę skład. Ale mat i perła... hmm, niestety nie znam się na składzie lakierów do paznokci, bo ich nie używam.

    Jeśli chcesz, to wejdź na mój blog http://namalowana-wyobraznia.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  11. tak czy siak, oba kolory mi się podobają ale ja bym czesciej uzywała jasnego ;>

    OdpowiedzUsuń
  12. Pisałam właśnie ostatnio o Mellow Yellow Essence - irytujące, że zmieniają lakier zostawiając nazwę :(

    OdpowiedzUsuń
  13. @Atqa - no własnie mnie też wnerwia taka polityka - jakby wymyślić inną nazwę to było coś najtrudniejszego na świecie..

    OdpowiedzUsuń