Copyright © Monochrome
Design by Dzignine
poniedziałek, 7 listopada 2011

Pure Luxe – FALL collection


Dzisiaj miałam wstawić innego posta ale, ze jak zwykle zagadałam się… przyjęłam na siebie kilka zadań, których nie miałam w planie – ach te moje dobre wychowanie. Ale konkret:
Już pisałam, że na FB należę do grupy Never Too much of Sparkle! tam też wystawiłam zdjęcie z EyeVember -  Shrek tu był!! Dziewczyny zachwyciły się kolorem i tak od słówka do słówka poszła gadka o ustawienia aparatu, o żarówki i ‘studio’ – bo zdjęcia swatchy  - mimo, że u nas noc wyszły w miarę wiarygodnie – niebieskości w tych warunkach wyjątkowo dobrze się sprawdzają….
Kolekcja pochodzi ze Pure Luxe – chociaż niezbyt dobrze czuje się w niebieskościach, ta kolekcja odpowiada mi pod każdym względem . W swojej kolekcji nie posiadam jedynie Erotic’ki. Próbka w słoiczku 1usd, wysyłka – za zakupy do 9.99 US – koszt 3.50 USD, za zakupy od 10 do 49.99 – 6 USD – niewiele.
>>KOLEKCJA<<

DSCF7155DSCF7154DSCF7157DSCF7160DSCF7163

2 komentarze: