Copyright © Monochrome
Design by Dzignine
wtorek, 22 listopada 2011

Tołpa - Krem nawilżający pod oczy i na powieki



“Planet of NATURE
Spraw, by Twoje oczy były pełne blasku, a skóra wokół nich nawilżona i elastyczna. Dzięki naturalnym ekstraktom roślinnym krem doskonale odżywia, regeneruje i nawadnia skórę wokół oczu. Twoja skóra staje się sprężysta i napięta, a podrażnienia zostają zredukowane.
Składniki roślinne:
torf TOŁPA®, ekstrakty roślinne z lukrecji, świetlika i bławatka, witamina E
Sposób użycia:
Niewielką ilość kremu nanieś na opuszki palców i delikatnie wmasuj w skórę wokół oczu. Stosuj codziennie rano i wieczorem.

15 ml”

DSCF0846
DSCF0847
Kupiłam ten kremik – bo potrzebowałam czegoś pod oczy.  Poprzedni kremik mnie nie zadowolił – był ok, ale… ale nie zauważyłam żadnego pozytywnego skutku. W Tołpie spodobało mi się opakowanie – mam hopla na punkcie grafiki. Co mnie powaliło na kolana – to, że kremik był zapakowany w dodatkowy papier – to trochę jak otwieranie ekskluzywnego podarunku na gwiazdkę. Opakowanie – cacy, zabezpieczenie kremu –cacy. Prawdę mówiąc, jakoś nie specjalnie zależało mi na tym, żeby krem przeciw zmarszczkom. Działanie nawilżające i relaksujące całkowicie mi odpowiada – i wiecie co – na moich oczach ten krem wywiązuje się ze swoich zadań. Lubię nim smarować oczy po całym dniu – wiem powinnam smarować dwa razy dziennie – ale jakoś nie zawsze mi to wychodzi. Krem jest wydajny – mimo swoich 15 ml – przy regularnym stosowaniu minimum raz dziennie, zostało mi go tyle – zdjęcie poniżej – a kupiłam kremik na początku lipca. Jestem zadowolona i na pewno kupię kolejne opakowanie. Może nie od razu, ale na pewno w niedługim czasie ;)
DSCF7541
DSCF7542

5 komentarze:

  1. Lubię ten krem, zużyłam chyba ze dwa opakowania. Aż dziwne, że nie doczekała się jeszcze mojej recenzji, bo naprawdę należy mu się dobre słowo :)

    OdpowiedzUsuń
  2. ja ma krem pod oczy z La Roche Posay i narazie jakos nie bardzo sie sprawdza...

    OdpowiedzUsuń
  3. pod oczy tylko tubki albo pompki

    OdpowiedzUsuń
  4. Muszę wypróbować, choć wolę kremy do oczu w tubce.

    OdpowiedzUsuń
  5. otagowałam Cię ;) zapraszam do zabawy http://siiia.blogspot.com/2011/11/sia-lubi-zych-chopcow.html
    chociaż domyślam się kto będzie miał u Ciebie miejsce pierwsze ;)

    OdpowiedzUsuń