Copyright © Monochrome
Design by Dzignine
poniedziałek, 28 listopada 2011

Paleta 88 Warm z BuyInCoins.com


Od dawna przyglądałam się takim paletom. Zastanawiałam się, czy zadowolą moje wymagania. Ta paleta, nie powala na kolana – ani pozytywnie, ani negatywnie. Większość cieni to maty – jaśniejsze mają słabą pigmentację, ciemniejsze są fajne. Gdyby było jeszcze więcej pereł ( które mają o wiele, wiele lepszą pigmentację niż maty ) byłabym w siódmym niebie.  Ale prawdę mówiąc, za 9 dolarów ( w promocji, a 11 USD w cenie regularnej i z darmową wysyłką) nie ma na co narzekać….. Cień jest mniejszy od 5-cio groszówki. Ale mimo wszystko, daję się wyczarować całkiem niezły makijaż.  Jestem ciekawa czy cienie z CS czy BH w paletce warm są podobne… Póki co, prezentuje swatche… na bazie…
DSCF7417
DSCF7445DSCF7438DSCF7434DSCF7433DSCF7478DSCF7462DSCF7458DSCF7454DSCF7449DSCF7479DSCF7473DSCF7477DSCF7469DSCF7480
Jak już znajdę sposób na sensowne pstrykanie fotek makijażu w tym marnym oświetleniu, wstawię kilka propozycji z tej paletki. Póki co, lecą do mnie paletki z BHcosmetics kupione podczas ‘Black Friday’… będę miała jakieś tam porównanie :)

4 komentarze:

  1. Ja mam Warm ale z Coastal Scents i ją uwielbiam :)

    OdpowiedzUsuń
  2. a jasne cienie też są u ciebie słabo napigmentowane ?

    OdpowiedzUsuń
  3. Mam pytanko jako, że ich strona BuyInCoins jest w trakcie upgradingu i nie mogę sprawdzić - Ile mniej więcej czeka się na przesyłkę od nich i czy trzeba płacić przez PayPala czy można też przelewem?
    Z góry dzięki :)

    OdpowiedzUsuń
  4. @Paula - stronka jest w przebudowie, ale można przeglądać i prawdopodobnie kupować. Płacisz za pomocą PayPala. Na przesyłkę jedną czekałam 8 dni - od wysłania, za drugie zamówienie - a zamawiałam sporo pierdółek więc paczka byla dzielona na dwa pakunki- jeden dostałam po 8 dniach, drugi po 2 tygodniach z hakiem... Osobiście, nie polecam Ci kupować tej palety, bardziej skusiłabym się na jakieś perłowe, bo perły są mocno napigmentowane. Albo jakąś paletę z ciutke większymi neutralnymi cieniami :) są chyba takie neutralne z 28 cieniami i 78 cieniami

    OdpowiedzUsuń