Copyright © Monochrome
Design by Dzignine
niedziela, 6 listopada 2011

Odpowiedniki, alternatywy i zamienniki


Lubię przeszukiwać ‘kosmetycznie’ Internet – a moim celem często są poszukiwania ‘dupes’ czyli zamienników. Co ciekawe, niektóre zamienniki wcale nie są tańsze… I teraz nasuwa mi się pytanie – co możemy nazywać zamiennikiem – produkt tańszy czy produkt który był pierwszy ? Okiem potencjalnego konsumenta jestem w stanie stwierdzić, że większa część z nas powie – tańszy.
Więc wiadomości z frontu:

Skin food Lip&Cheek = Bobbi Brown's Pot rouges
skrzydełka3
Wiele dziewczyn podaje informację, że te dwa produkty nie są identyczne, bo SkinFood’owe blaszki mają odrobinę bardziej maślaną konsystencje. Moim zdaniem, warto spróbować, bo warto mieć w torebce kosmetyk jednocześnie do ust i do policzków. Poza tym z tego co widziałam na zdjęciach, pigmentacja jest fajna.
Podkład MUFE HD = HERA HD = Revlon PhotoReady
skrzydełka1
W tym całym zestawieniu znam jedynie podkład z MUFE – miałam wystawić recenzję, bo przetestowałam już, niestety pierwsze zdjęcia nie wyszły, a potem nastąpił wielki wysyp niemiłych niespodzianek na twarzy – a tak publicznie nie mam ochoty się prezentować. Ale wracając do tematu – robiąc mały research dowiedziałam się że podkład z HERY jest droższy niż MUFE i występuje – jak to w Korei :) - w zadziwiającej ilości kolorów – konkretnie w 3 :) HERA jest podobno nieco cięższa od MUFE. Jeżeli porównać MUFE do Revlona – wybór w kolorach jest duży u obu producentów. Podejrzewam, że Revlon może tracić nieco na wytrzymałości, ale ta cena – 30-60 zł za buteleczkę ? Jedynie co może denerwować użytkowniczki – Revlon podobno posiada drobny shimmer – co ja nazywam efektem EDWARDA, czego nie zauważyłam w MUFE. Ale i tak dorwie w swoje ręce Revlona !
UD Primer Potion = Etude House Proof 10 Primer
skrzydełka
Nie miałam do czynienia z słynnym UDPP, ale z całą pewnością mogę powiedzieć, że Proof 10 jest nie do zdarcia. Różnica w cenie też jest spora  -  u nas zdzierają za UD, a do Polski bezpośrednio ze Stanów nie wysyłają. Cena UD waha się od 10 dolarów ( w promocji) do 26 dolarów w zależności od tubki, Etude House kosztuje 10-12 dolarów z darmową przesyłką.
Dior Addict - High Shine 503 "Spotlight Coral" = SkinFood Coffe Creamy Sheer Lipstick ‘Orange Salmon’
skrzydełka2
Obie szminki mają błyszczykowe wykończenie. Nie jestem na tyle uzależniona od szminek, żeby kupować Diora, a z drugiej strony jestem na tyle ciekawa, że mam ochotę sprawdzić SkinFood’a :) No i podobno smacznie pachnie :)
Póki co, na razie to na tyle :)

9 komentarze:

  1. Powiem Ci, że zaintrygował mnie Revlon jako zamiennik MUFE :) Miałam kiedyś przyjemność :D z MUFE i mnie zachwycił choć wolę większe krycie. Musze w końcu wypróbować ten Revlon. Tyle dobrego o nim słyszałam pozdrawiam!

    OdpowiedzUsuń
  2. ten rozo-blyszczyk ze skin fooda ciekawie wyglada,podklad z MUFE to male cudenko,a baza z UD ma tez pare minusow:)

    OdpowiedzUsuń
  3. fajna rzecz takie porównanie ;)

    OdpowiedzUsuń
  4. Bardzo ciekawa notka, liczę na więcej tego typu wpisów w przyszłości

    OdpowiedzUsuń
  5. Musiałaś mi to zrobić T_T I to ze Skinfoodem - uwielbiam tą firmę!

    OdpowiedzUsuń
  6. A ja chyba w końcu muszę kupić jakiś podkład z Revlona! Już tyle dobrego o nich słyszałam a wciąż żadnego nie przetestowałam ;).

    OdpowiedzUsuń
  7. Miałam Revlona i jeżeli MUFE jest podobny to ja dziękuję.

    OdpowiedzUsuń
  8. Dziewczyny, ja tylko napisałam co wyczytałam i wysłucham. Nie mam tyle pieniędzy żeby wszystko sprawdzać na własnej skórze, dlatego robię research a potem składam plusy i minusy i ewentualne 'możliwe'. Poza tym raczej zachęcam najpierw dorwać jakąś próbkę podkładu. Poza tym post nazywa się przewrotnie 'odpowiedniki, alternatywy i zamienniki' :) Traktujcie to jak ciekawostkę :)

    OdpowiedzUsuń
  9. Jezeli chodzi o bazy pod cienie to podtrzymuje to co napisala Shinodka o Etude House Proof 10 Primer,jest nie do zdarcia,mam tlusta cere uzywajac tej bazy cienie nie roluja mi sie ani nie blakna,a mam je na powiekach ponad 9 godzin i dla mnie to rewelacja za 30 zlotych!

    OdpowiedzUsuń