Copyright © Monochrome
Design by Dzignine
sobota, 19 listopada 2011

Dobroci i smakołyki dla kosmetoholiczki ;)


Na FB w grupie Never Too Much Sparkle  umieściłam komentarz, że chciałabym zrobić zakupy Wet N Wild. Kilka dziewczyn chciało mi pomóc, ale Amanda była najkonkretniejsza. O co od niej dostałam to limitki wypiekanych cieni – gdzie brązy są BOSKIE!!!
DSCF7397
Kolejne – to paletki trójeczki – mniam :)
DSCF7399
Szminki , szmineczki ;)
DSCF7402
Kupiona całkiem niedawno Soft Matte Lipcream z Manhatanu i kolekcja próbek z edycji Haloweenowej  :)
DSCF7406
Kredki do zestawów Wet n Wild
DSCF7410
Paleta róży z BuyInCoins.com – fajna :)
DSCF7414
Paleta 88 cieni Warm – fajna, ALE…  ale o tym wkrótce :)
DSCF7417
Troszkę gadżetów z BuyInCoins.com  - silikonowe ‘cos’ albo ‘pad’ do oczyszczania i mycia twarzy – pozytywny,  plastikowe coś do babeczki na środku głowy – sztywne ale daje rade, przyrząd do malowania rzęs – ciekawy wynalazek, no i spiralne wsuwki – SĄ BOSKIE!!!!!!! Jeżeli upinacie kok – musicie je mieć, bo normalna wsuwka nie trzyma tak włosów …A! i przyrząd do ‘wyciskania’ pryszczy i zaskórniaków :)
DSCF7423
W Naturze zawiało nudą, więc dla zasady kupiłam z ‘wyprzedaży’ lakier Essence, bronzer z regularnej sprzedaży w macie – super na zimę i tusz do rzęs z Bell który ma boską szczoteczkę z nietypowym grzebieniem :) DSCF7425
Z wyjątkiem ‘błyszczyka’ z Manhatanu i ostatniej trójcy – to są  zakupy z października. Na listopad wprowadziłam poważne ograniczenie :) To tyle z kolorówki i gadżetów ;)

8 komentarze:

  1. Ah wszystko byum przygarnęła! okropna ze mnie kosmetoholiczka :) imponująca paleta :) ciekawa jestem jak wyglądają kolory na powiekach ;-) czekamy na makijaże:)

    OdpowiedzUsuń
  2. Śliczne te wypiekane palety :)
    Kiedy mieszkałam w Stanach często kupowałam W'n'W - szeroki wybór kolorów za grosze a właściwie za centy ;)

    A w Naturze już nie jest nudno - właśnie wchodzi wampirza limitka z Essence :D

    OdpowiedzUsuń
  3. Środkowa paletka wypiekańców z W'n'W jest prześliczna :)

    OdpowiedzUsuń
  4. witam

    zapraszam na konkurs do wygrania sukienki z japanstyle i nie tylko (do wyboru na portalowym butiku) zasady konkursu na topModeo.pl dla zalogowanych a wystarczy tylko się zalagować nic nie tracisz a wiele możesz zyskać -> ekstra ciuchy na sylwestra sama wybierasz sie nagrodę lub wymieniasz ją na kasę www.topModeo.pl

    (jest to nowy portal który w ramach otwarcia oferuje konkurs i wspaniałe nagrody) na topModeo.pl możesz dodawać zdjęcia, filmy, rozmawiać na czacie, forum, hydeparku, dodawać ogłoszenia (kupię, wymienię, sprzedam) i wiele innych ciekawych mozliwości.. zapraszam

    ps. współpracujemy również z blogami w razie chęci współpracy proszę o kontakt (na portalu w zakładce kontakt)

    OdpowiedzUsuń
  5. Jestem ciekawa tej szminki w musie :)

    OdpowiedzUsuń