Copyright © Monochrome
Design by Dzignine
wtorek, 29 listopada 2011

look_prawie electric blue i prawie stare złoto ;)


Niestety z EyeVemberem wystartowałam trochę nie w czasie, a na pewno nie w czasie w którym powinnam – wiadomo – światło do bani, słońca jak na lekarstwo. Ciągle kombinuję z oświetleniem, szukam żarówki o barwie 5500 K – którą ciężko dostać w supermarketach :/  Póki co, zmieniłam trochę ustawienia w aparacie, wyrównałam kolory żeby dzisiejszy makijaż był jak najbardziej wiarygodny. Elektryczny niebieski ze złotem… co prawda złoto miało być bardziej ‘złote’ – znaczy cieplejsze, ale nie chciało mi się grzebać w cieniach… ale i tak wyszło ciekawie :)
DSCF7657DSCF7658DSCF7659DSCF7660DSCF7652DSCF7653

6 komentarze:

  1. Piękny makijaż :) Taki trochę indyjski :)

    OdpowiedzUsuń
  2. @Idalia - zainspirowałam się blogiem dziewczyny raczej o 'wskośnych' oczach - Mai, ale w sumie jak się przyglądam - to fakt - Indiami mi to pachnie :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Cudne połączenie kolorów :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Ten niebieski mi się bardzo spodobał

    OdpowiedzUsuń