Copyright © Monochrome
Design by Dzignine
poniedziałek, 28 listopada 2011

Gadżet do włosów

DSCF7620
Co wam przypomina taka spiralka ? Początkowo gdy kupowałam ‘spiralkę’ byłam przekonana, że służy ona do ‘fryzury na cebule’….. a tak naprawdę to wariacja na temat wsuwki….I BARDZO UDANA ! Dwie, trzy spiralki pięknie utrzymają przez cały dzień zawijas z włosów a la ‘bobek’ …. POLECAM! jako laik zwyczajnych wsuwek do upinania koków :D Wystarczy wkręcić jak śrubkę we włosy :)

DSCF7621
Kupiłam tutaj w paczce zbiorowej : http://www.buyincoins.com/details/10pcs-beauty-magic-spiral-hair-pin-barrette-clip-stick-product-5107.html ( darmowa przesyłka)




Genialny wynalazek :D

12 komentarze:

  1. Oo a ja szukałam jakiś czas temu tych spiralek :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Super są te spinki, chyba będę je musiała kupić

    OdpowiedzUsuń
  3. Ja też o nich jakiś czas temu pisałam :) Posiadam :) Są rewelacyjne :))))

    OdpowiedzUsuń
  4. nie wiedziałam dotychczas do czego to sluży, faktycznie, bardzo sprytne :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Ja tez jej mam i rzeczywiscie sa super, mam dlugie geste wlosy i 2 spinki je bez problemu utrzymuja. Ja swoje kupilam na ebay 10 sztuk za 5 zl, z darmowa wysylka.

    OdpowiedzUsuń
  6. nie dostanę tego cudeńka na allegro?

    OdpowiedzUsuń
  7. @dianuseeek - nie mam zielonego pojęcia :/ mam wrażenie że tańsze będzie sprowadzenie z HK... musisz jedynie załozyć PayPala i mieć możliwość przelewów internetowych ze swojego konta :)

    OdpowiedzUsuń
  8. sprawdziłam - za cenę na allegro za dwie sztuki ( plus przesyłka ) macie 10 sztuk prosto z Chin. Heh, żeby nie było - nie 'współpracuje' z nimi. Po prostu uważam, że jeżeli można kupić taniej -to czemu nie. Paczka idzie do POL 8 dni - większe paczki i zakupy - 2-3 tygodnie - tak do mnie szły paczuszki.

    OdpowiedzUsuń
  9. szukajcie na allegro jako 'spin pins'

    OdpowiedzUsuń