Copyright © Monochrome
Design by Dzignine
środa, 2 listopada 2011

EyeVember _ 2 listopad #2# INTERGALACTIC

Nie raz używałam połączenia tych cieni – czyli GALAXY z PureLuxe na kredce Jumbo NYX w kolorze Dark Brown, a do tego rozjaśnione kąciki i łuk brwiowy Chamomile z EDM. Do tego dwie kredki – srebrna Essence LongLasting 05 C’est la vie! i Catrice Stay On 050 Mystic Green. I wyszło – międzygalaktycznie – tylko ciężko było mi uchwycić ten efekt.

Heh, wiecie jak Galaxy opisane jest na stronie PureLuxe?

‘ULTRA SUPER SPARKLE! For a true shadow diva. Smokey blue/green with a strong golden interference.’

No cóż, można tak to ująć - jestem prawdziwą CIENIOWA DIWĄ ;)

DSCF6882DSCF6883DSCF6884DSCF6887

Bohaterzy:

sDSCF6919DSCF6922

Poza tym przycichałam sobie włosy – w użycie poszły nożyczki i jednorazówka do golenia – jako ‘specjalistyczne’ narzędzie do cieniowania włosów. Póki co jestem zadowolona z efektu, ale jutro przyjrzę mu się jeszcze dokładniej. Nareszcie włosów jest mniej i jest mi odrobinę lżej ;) A wszystko to miałam zrobić w Halloween’owy wieczór, ale koleżanka wyciągła mnie do Rybnika na ‘piwo’ ze znajomymi :).. i jak tu odmówić ? ;)

3 komentarze:

  1. Makijaż wyszedł boski, te przejścia kolorystyczne są przepiękne!

    OdpowiedzUsuń
  2. Bardzo piękne połączenie kolorów!!! Bardzo niebanalne odcienie.

    OdpowiedzUsuń