Copyright © Monochrome
Design by Dzignine
wtorek, 15 listopada 2011

Laneige – Basic Trial Kit- mini giveaway


DSCF6239
Bardzo byłam ciekawa tego zestawu. Niestety, zdawałam sobie sprawę z tego, że kupując takie ‘cosie- bezpośrednio z Korei – jestem w stanie walnąć byka i kupić coś nie w tym ‘kolorze’ co chce.  i tak też się stało. Zamówienie, w którym przyszły te próbki to w ogóle jedno wielkie zamotanie. Kupiłam 2 te same sztuki po 2 zestawy ( czyli 4 pełne zestawy)  zamiast dwóch różnych, no i w dodatku na zdjęciu było info że to dla skóry mieszanej. W trakcie stosowania zestawu na mojej twarzy wyskoczyło mnóstwo różnych i niemiłych rzeczy – i nie mam pojęcia czy to reakcja na ten zestaw, czy to raczej hormony. Póki co, zawiesiłam testowanie.
Co mogę powiedzieć o tych tubeczkach – fajnie pachną i fajnie się wchłaniają. Zestawik idealny do testowania lub na wyjazdy. Buteleczki po 15 ml i tuby po 10 ml. A wszystko zapakowane w estetyczne pudełko :)
Dlatego że nie było mi dane do końca przeprowadzić testu – szukam dziewczyn chętnych do testów. Powiedzmy, że to takie mini rozdanie skierowane do dziewczyn o skórze od suchej do normalnej.
Warunki:
- być obserwatorem ( Google Connect, lub FB lub to i to )
- jeżeli masz bloga – dodaj mnie do blogrolla
- zgłosić się w komentarzu
- dodać w komentarzu maila
Zgłaszanie zamykam 25 listopada 2011 roku o godzinie 16. Szczęśliwców powiadomię mailowo. A! Są trzy zestawy – czyli wygrywają 3 osoby :) a czwarty napoczęty zestawik zostawiam dla siebie :D
Powodzenia XOXO

13 komentarze:

  1. ja bym była chętna, ale mam cerę mieszaną:/

    OdpowiedzUsuń
  2. Zgłaszam się :)
    Obs. jako: villemo
    justynka68@poczta.onet.pl

    Pozdrawiam! :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Chętna
    Obserwuję jako rholna i na FB jako Marta W.
    mail: rholna@icpnet.pl

    OdpowiedzUsuń
  4. Zgłaszam się i ja :)

    Yasinisi
    sniezynka7@gmail.com

    blogroll: http://yasinisi.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  5. ja mam cere sucha::
    obserwuej jako ilovemakeup
    mam cie w blogrollu : http://glamourlovemakeup.blogspot.com/
    email: ilovemakeup@windowslive.com

    OdpowiedzUsuń
  6. Ten komentarz został usunięty przez autora.

    OdpowiedzUsuń
  7. Chętnie przetestowałabym te kosmetyki a że akurat mam przesuszoną twarz to się zgłoszę.
    Obserwuję jako MattersAtAll hrabina.88@gmail.com
    jesteś u mnie w blogrollu
    Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  8. też się zgłaszam
    obs jako moniaaa
    moniaaac@gmail.com
    jestes w blogrollu na damski-swiat.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  9. Obserwuję jako : Milusanka
    E-mail : kasiablek13@wp.pl

    OdpowiedzUsuń
  10. zgłaszam się ;)
    obserwuję jako sia
    mail: dont_ask@vp.pl
    i jesteś w blogrollu http://siiia.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  11. Hej :) Zgłaszam się. Obserwuję jako TheRedRibbon a mój mail to martina.89@interia.pl

    OdpowiedzUsuń
  12. zglaszam sie do zabawy:)
    obserwuje jako Zofiana
    focz@op.pl
    Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  13. obserwuje jako Pikletka
    fb: Martyna K.
    blogmara@vp.pl
    dodałam do blogrolla: pikletka.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń