Copyright © Monochrome
Design by Dzignine
poniedziałek, 24 października 2011

Other Mother look

Już pisałam, że jestem wielką FANKĄ Terrego Pratchetta, kocham też nieszablonowe podejście do powieści i powiastek Neila Gaiman’a – stąd też inspiracja Koraliną. Po raz pierwszy gdy zobaczyłam tą animację, pomyślałam, że powinni nakręcić taki film. Naprawdę, wszystkie Piły i tym podobne się umywają. Jeżeli chodzi o książki Gaimana polecam ‘Księgę Cmentarną” – powieść o chłopcu żyjącym na cmentarzu, pomiędzy duszami, ściganym przez zabójcę… ‘Gwiezdny Pył” widzieliście ?! – to chyba najgrzeczniejsza książka tego autora. A już za niedługo wchodzi na rynek (film) 'Trollowy Most” napisany razem z Terrym Pratchettem :) >>Krótkie opowiadanie o Cohenie Barbarzyńcy i jego wyprawie w górzyste okolice Lancre. Przedsięwziął ją by zrealizować młodzieńcze marzenie - stoczyć zwycięską, samotną walkę z trollem<<

Trollowy Most (fragm.) ‘- Kiedy zaczynałem karierę barbarzyńskiego herosa - rzekł Cohen - każdy most miał pod spodem trolla. I człowiek nie mógł przejechać przez puszczę, tak jak my właśnie przejechaliśmy, żeby z tuzin goblinów nie próbowało odrąbać mu głowy. - Westchnął. .- Zastanawiam się czasem, co im się przytrafiło.
- Ty - stwierdził koń.
- No tak... Ale myślałem, że jeszcze trochę zostanie.’

Dzisiejszy Halloween’owy Imprezowy look pochodzi właśnie nie z ‘Trollowego Mostu’ bo ciezko byłoby mi nadrobic mase mieśniową :) Chociaż Cohen wygląda troszkę inaczej w tej książce, a z ‘Koraliny’. Other Mother – tak, na chwile starałam się nią zostać :D

oher momDSCF6273DSCF6275DSCF6280DSCF6286DSCF6288DSCF6295DSCF6299DSCF6301DSCF6303DSCF6311DSCF6317DSCF6305


DSCF5936

0 komentarze:

Prześlij komentarz