Copyright © Monochrome
Design by Dzignine
piątek, 21 października 2011

oczy i paznokcie do pary _ SENSIQUE Silk Road 265

Lakiery Sensique z serii Orientał Dream to przed wszystkim ‘benzynki’ – a jakby nie było , jak kocham takie benzynki a szczególnie w makijażu oczu. Problemem jest niestety uchwycenie tego fajnego efektu na zdjęciach. Cień TKBtradnig z Planetary Sampler – nazwy nie pamiętam – na brązowej bazie z kredki NYX Jumbo, na paznokciach lakier Silk Road , a na dopełnienie miało być coś w rodzaju mehidi – prawdę mówiąc – wyszłam z wprawy, bo ‘kiedy byłam młoda’ robiło się bardziej skomplikowane wzory :)

DSCF5859DSCF5866

DSCF5107DSCF5110DSCF5113

DSCF5875DSCF5869DSCF5858DSCF5873DSCF5882

A tak na koniec – dzisiaj było mało tekstu – bo jakoś nie miałam wielkiej cierpliwości do opisywania ‘mojej wizji’. Jesień, moje drogie zaczyna dawać się we znaki, trzeba będzie odrobinę doświetlić się na solarium na jakiś czas – bo co jak co, wbrew pozorom, korzystanie w umiarkowanym stopniu wpływa pozytywnie na psychikę – wierzcie mi :) I nie chodzi tu o podtrzymanie opalenizny - zbyt ‘spalona’ nie zużyję moich BB cremów ;)

6 komentarze:

  1. bardzo mi się podoba :) i mam takie same zdanie co do solarium jak Ty :)

    OdpowiedzUsuń
  2. całkiem fajny ten kolorek lakieru

    OdpowiedzUsuń
  3. ja też lubię się od czasu do czasu wygrzać na solarium :)

    OdpowiedzUsuń