Copyright © Monochrome
Design by Dzignine
niedziela, 23 października 2011

NOTD– Very Barbie Forget_me_not!

Wczoraj, przed ostatecznym położeniem się spać, postanowiłam sobie strzelić jakiś kolorek na pazurki. Pazurki są w coraz lepszej kondycji i wyglądają coraz bardziej ‘ludzko’, tak wiec zasłużyły sobie na niedzielną dawkę koloru. Początkowo miał być róż/lub czerwień z odrobiną brokatu. Jednak przeszukując kolekcje lakierową, wpadł mi do ręki ‘flejksowy’ Inglot nr 205 i Forget-Me-Not! z Catrice. Całość stanowi miks kojarzący mi się z lalką Barbie. Nie wiem czy pamiętacie, ale za moich czasów lalki Barbie były poubierane w takie kurtki, spodnie czy spódnice w kolorze ‘flejksów’ – najczęściej w wersji różowo-fioletowo-seledynowej – i ten materiał bardzo podobał się wszystkim dziewczynkom. Tak więc, zaraz po pierwszym paznokciu w całości pomyślałam – ALE BARBIOWE :)

DSCF6043DSCF6054DSCF6023DSCF6057DSCF6063DSCF6081DSCF6083

7 komentarze:

  1. Efekt trochę dziwny, ale przykuwa uwagę :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Trafne skojarzenie (: Podoba mi się kolor lakieru catrice.

    OdpowiedzUsuń
  3. Miałam Barbie w takiej kurtce :). Ciekawe połączenie :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Bardzo mi się podoba ten fioletowy lakier. Jak się aplikuje?

    a dziś ta Barbie wszędzie się pojawia ;)

    OdpowiedzUsuń
  5. Barbie u mnie była zupełnie niezamierzona. Fioletowy nakłada się świetnie, wystarczy jedna warstwa, ewentualnie dwie dla większej głębi. Tutaj mam po jednej warstwie fioletu i jednej Inglota.

    OdpowiedzUsuń
  6. Fajny ten Inglot, ma takie duże te flejksy:) Ja miałam Barbie z syrenim ogonem i on był własnie taki flejkowyyyy:D! Miała też taki stanik ale zgubiłam :( :D

    OdpowiedzUsuń