Copyright © Monochrome
Design by Dzignine
czwartek, 6 października 2011

look_ warm gray

Od paru dni skutecznie reaktywuje paletkę NYX Nude On Nude – ‘wersja pro ;) “. Często się spotykam z opinią że jest ona zamiennikiem słynnej palety NAKED UD. Kiedyś sobie kupię NAKEDa, ale póki co, polecam wszystkim ten uniwersalny zestaw cieni. Szarości, beże, brązy – wszystko co jest potrzebne do bezpiecznego i/lub eleganckiego makijażu. Dzisiaj miałam ochotę na tzw ciepłe szarości – i wyszło mi tak, jak widzicie poniżej. Moim zdaniem, makijaż oka lepiej prezentuje się za dnia – ze względu na wielkowymiarowość i pięknie mieniące się drobinki.

Byłam dzisiaj tak zadowolona z makijażu, że wydawało mi się że dodał mi +10 do urody :) Rozmawiając z pewnym Panem sprzedawcą, miałam wrażenie, że traktuje mnie nieco ‘milej’ ;) - mimo że jak zwykle byłam w sportowej bluzie ;) Nawet jeśli to były moje zwidy – poczułam się super :) i o to chodzi :)

DSCF4511DSCF4512DSCF4521

Składniki :

szczypta podkładu Lucy Minerals – mieszanka kolorów Tan Olive i Cocoa

spore pociągnięcie po bronzerze Essence – 02 sunny

ociupinka Sleek Makeup Blush – Santorini

Kryolan Anti-Shine Powder jako posypka– prezent od pani A … dzięki Ci wielkie dziewczyno – testuje jak mogę :)

Lip smacker – CocaCola – jako aromat

Błyszczyk własnej roboty - jako barwnik

The Etude House Touch Touch Shadow – jako baza

NYX Nude On Nude – w roli głównej nuty smakowej

Tusz Maybelline – jako akcent

do brwi – nie ma na zdjęciu – Catrice Brow Set – dopełnienie

DSCF4536

Kolory użyte z paletki BYX Nude on Nude:

DSCF4539

wszystko razem zamieszać na odpowiednie partie ciała i wychodzi produkt jak widzicie na samym początku postu :)

2 komentarze: