Copyright © Monochrome
Design by Dzignine
wtorek, 18 października 2011

look_ jesienny

W ruch poszedł jeden z moich ulubionych cieni – a właściwie odcieni – bo w PureLuxe występuje jako Molten, w MEOW w kolekcji Egyptian Treasures Collection jako Thutankhamun i prawdopodobnie w TKBtrading jako Crucible Red – niestety tego jeszcze nie potwierdziłam na 100% , ale wszystko przede mną :) Podoba mi się ta wielkowymiarowość – odpowiednia na każdą porę roku, a szczególnie na Polską Złotą Jesień :D

DSCF4981DSCF4982DSCF4990DSCF5018DSCF5021DSCF4992DSCF5023

6 komentarze:

  1. super! pięknie podkreśla kolor oczu :)

    OdpowiedzUsuń
  2. ślicznie wygląda z tymi kreskami, kolory bardzo mi się podobaja :)Lubię takie mocne makijaże.

    OdpowiedzUsuń
  3. wow, jestem pod wrażeniem :) ślicznie to wyszło :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Świetny makijaz, musze sprobowac czegos podobnego bo mamy bardzo podobny kolor oczu a u Ciebie super to wygląda:)

    OdpowiedzUsuń
  5. bawiłam się z kreską, ale i tak nie wyszła jakbym chciała, ale z całości jestem bardzo zadowolona. Kusiło mnie żeby sprawdzić na przy użyciu Photoshopa jak będzie wyglądało na innych kolorach oczu, ale w efekcie, nie chciało mi się go odpalać :)

    kleopatre - spróbuj, z twoją inwencja na pewno wyjdzie coś ciekawego :)

    OdpowiedzUsuń
  6. świetny make-up! fajne są takie "rozchodzące się" kreski :D

    OdpowiedzUsuń