Copyright © Monochrome
Design by Dzignine
środa, 19 października 2011

Golden Rose–Crystal Color

Goden Rose to firma dla mnie zagadkowa – niczym Eveline. Ale mogę śmiało powiedzieć, że lubię - za dostępność i za ilość ‘wariantów’ kosmetycznych jakie oferują. Dzisiaj prezentuje lakiery Color Crystal. Początkowo, po pierwszym użyciu byłam nimi mocno zawiedziona – były matowe, bez topa – wyboiste, szorstkie i w ogóle blee. Z topem lepiej. Jednak z każdym kolejnym razem się do nich przekonywałam – a na jesień są znakomite. Matowy glitter śmierdzący lakierem do cyklinowanych podłóg – tak mi się kojarzy… ale z drugiej strony inny i interesujący…od lewej do prawej kolory nr 18, 06 , 10. A ja lubię brokaty ostatnio – kolor 06 – idealny nadziak :)

DSCF5626DSCF5633DSCF5634DSCF5637DSCF5639DSCF5642DSCF5644DSCF5650

8 komentarze:

  1. ja też mam mieszane uczucia co do tej firmy - jedne lakierki zupełnie się u mnie nie sprawdziły np. seria z proteinami, inne były miłym zaskoczeniem :)

    OdpowiedzUsuń
  2. dla mnie średni róż i szarość - klasyka!

    OdpowiedzUsuń
  3. Śliczne są- szczególnie ten szary.

    OdpowiedzUsuń
  4. Czerwony mi się najbardziej podoba :)

    Zapraszam na Rozdanie

    http://blizniaczki09.blogspot.com/2011/10/to-juz-czas-na-rozdanie.html?showComment=1318708249859

    OdpowiedzUsuń
  5. moja koleżanka miała kiedyś jeden z nich, sama na niego polowałam ale nie znalazłam nigdzie

    OdpowiedzUsuń
  6. Nie skusiłam się na Crystal Color do tej pory, ale gorąco polecam holograficzne. Odcienie podobne, ślicznie się mienią w świetle, a do tego są zupełnie gładkie i łatwe w zmywaniu :)

    OdpowiedzUsuń
  7. wyglądają całkiem fajnie, szczególnie ten środkowy nudziak :)

    OdpowiedzUsuń