Copyright © Monochrome
Design by Dzignine
poniedziałek, 3 października 2011

Catrice _ lakiery I’m a Star, Forget-Me-Not, Pool Party At Night, Wrapped Around My Finger

Kilka lakierów przywiezionych z Chorwacji – jeden z nowej kolekcji – I’m a Star, reszta to ‘staruszki w buteleczkach po liftingu – czyli z lepszym pędzelkiem. Nie bedę sie rozpisywać co do trwałości – bo na moich paznokciach taka opinia jest niewiarygodna, chociaż przyznam, że pazurki są w coraz lepszej kondycji – tak, że lakiery sa w stanie przetrwać na nich nawet 4 dni – co kiedyś było TOTALNIE nie do pomyślenia.

p.s. Forget-Me-Not kryje już przy jednej warstwie !!

DSCF4410

DSCF4412DSCF4398DSCF4404

8 komentarze:

  1. bardzo fajne kolorki :) Sama mam kilka lakierów Catrice i bardzo lubię ich odcienie

    OdpowiedzUsuń
  2. Piękne kolory, szczególnie niezapominajkowy :)

    OdpowiedzUsuń
  3. wszystkie mi się podobają, mam w zasadzie bardzo podobne odcienie lakierów ;]

    OdpowiedzUsuń
  4. kurcze jakie sliczne ja tez je chce xd

    OdpowiedzUsuń
  5. kurcze ja na jeden poluję ale nigdzie nie mogę dorwać brązowo zielonego.


    femalepleasurelola.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  6. @lolita76548 - on jest bardziej czarno-złoty przechodzący w zieleń- takie wrażenie khaki ;) Brązowo-zielonego tez szukam :)

    OdpowiedzUsuń