Copyright © Monochrome
Design by Dzignine
czwartek, 27 października 2011

Aromaleigh w akcji

W ramach testu nowej bazy pod cienie oraz z powodu tego, że miałam ochotę przetestować wszystkie cudeńka razem z poprzedniego postu, zmalowałam taki makijaż. Jak widzicie, drobinki są niewidoczne, dopiero w świetle słonecznym lub pod mocnym światłem żarówki pokazują swoje drugie oblicze.. to lubię… i niestety, musicie mi wierzyć na słowo :)

W zimnym świetle:

DSCF6426DSCF6427DSCF6430

DSCF6431

Instrukcja:

DSCF6440

W ciepłym świetle z lampą:

DSCF6444DSCF6517

5 komentarze:

  1. Makijaż świetny, ale do moich niebieskich oczu taki kolor by nie pasował :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Pięknie. :) I fajny pomysł z rozrysowaniem make up'u. :)

    OdpowiedzUsuń
  3. dzięki dziewczyny - jak tylko oczyszczę i usprawnię komputer, będę umieszczać zdjęcia z wariacją dla niebieskich, zielonych i szarych oczu. Póki co, mój komputer tak jest zawalony projektami, że chyba tydzień będę musiała poświęcić na jego czyszczenie i przerzucanie na dysk zewnętrzny.
    @Motylica - dla mnie rozrysowanie jest łatwiejsze niż robinie stepa - i szybsze - a plus/minus wychodzi na to samo :)

    OdpowiedzUsuń