Copyright © Monochrome
Design by Dzignine
niedziela, 9 października 2011

Aromaleigh i Coastal Scents

Aromaleigh powróciło!! Wróciła nawet opcja wysyłki zagranicznej – jednak z pewnymi ograniczeniami. Nieważne – ja i tak zawsze kupowałam tam cienie :)

aromaleigh

Jako cieniomaniaczka nie mogłam również oprzeć się pokusie – do 13 października na Coastal Scents są 30 % obniżki na wszystkie palety i HotPoty ;) Mnie przede wszystkim zainteresowała kolekcja Go Palette i łamię się, czy sobie nie sprezentować jakiejś :)

CS

Beijing

gopalettebeijing_photo_box

Cairo

gopalettecairo_photo_box

London

gopalettelondon_photo_box

Moscow

gopalettemoscow_photo_box

Nuuk

gopalettenuuk_photo_box

Paris

gopaletteparis_photo_box

Sydney

gopalettesydney_photo_box

Po obniżce paletki kosztują 6,27 dolara. Osobiście mam oko na Beijing, Cairo ewentualnie Paris. Moim zdaniem, w niektórych paletach brakuje highlighterów, ale da się to przeżyć :)

Z tego co widziałam Essence wypuści Wampirzą kolekcję, ciekawe czy będzie u nas, bo trochę ciekawostek nas omija :/

A WAM wpadło coś w oko ?

2 komentarze:

  1. Uwielbiam palety (i nie tylko) Coastal Scents. Mam aktualnie 3: Metal Mania, Original i Warm.. Uważam, że są świetne.. Szkoda tylko, że wysyłka do Polski taka droga bo same produkty cenowo przystępne :(

    OdpowiedzUsuń
  2. Właśnie z tego co się orientowałam, przesyłka za te duże palety jest dosyć spora. Ciekawe jak obciążą za te małe palety. Teraz wyczaiłam jedną stronę z podobnymi paletami z darmową wysyłką do Polski. http://www.buyincoins.com/categories/Health-Beauty/Makeup/Eye-Shadow/

    a zamówiłam tą paletę http://www.buyincoins.com/details/pro-15-full-color-eyeshadow-palette-fashion-eye-shadow-product-917.html - dla sprawdzenia jak to wszystko wygląda :)

    OdpowiedzUsuń