Copyright © Monochrome
Design by Dzignine
środa, 26 października 2011

Aromaleig is back to the business

W lipcu lub w sierpniu pisałam wam o zamknięciu Aromaleigh.com, ostatnio o ponownym otwarciu. Skorzystałam z tej okazji ‘wyprzedaży’ – szczególnie, że niektóre ceny pigmentów są obniżone o 50% – co daje 4 dolary za słoiczek. Dużo ? Ale warto. Dlaczego? Dlatego, że efekt jaki uzyskacie z ‘sypańcem’ za nic w świecie nie uzyskacie w ‘prasowańcu’. Może w ‘wypiekańcu’ – ale prawda jest taka, ‘wypiekańce’ zachowują się w aplikacji – w większości przypadków - tak samo jak ‘sypańce’ , więc ten argument do mnie nie przemawia. Jako wielka wielbicielka/fanka cieni do powiek nie ma przede mną takiej formy cienia z którą bym sobie nie poradziła. Zawsze znajdzie się sposób :)

Wracając do Aromaleigh z premedytacją wybierałam cienie ‘ z brokatem’ – szkoda, że edycja z Bete Noire jest niedostępna – dla mnie to był zdecydowany hit. Cienie które dostałam, są jak zwykle napigmentowane do granic obłędu, błyszczą, mrugają iskierkami. Z odpowiednią bazą – a o tym już niedługo – są nie do zdarcia. To jest to co tygryski lubią najbardziej.

DSCF6359

Cień z kolekcji ‘motylkowej’ Les Papillons – flutterby – koralowy róż z srebrno-seledynowymi mikro-drobinkami :)

DSCF6361

DSCF6364

Seria Mythos – erebos – fioletowo-grafitowy z mini iskierkami w kolorze fioletowo-niebieskim.

DSCF6366

Seria Wonderstruck - w nawiązaniu do filmu ‘Alicji w krainie czarów’ - Pass the tarts – nasycona perłowa czerwono-brązowa baza z duża ilością mikro czerwono-złoto-niebieskich iskierek.

DSCF6374DSCF6384DSCF6387DSCF6401

Zawartość -1.2 grama/ 4 dolary – po obniżce. Koszt wysyłki ( dla zakupów międzynarodowych do 40 dolarów) – 4 dolary

Taa damm i teraz będzie Bling bling !!!

Pisząc tego posta mam rozjaśniacz/dekoloryzator na sporym pasmie włosów. Mówię od razu – kupiony w Auchan, jedyny jaki był – nie polecam – koszmarne nakładanie – a na moich włosach póki co wydobył lekkie rudawe tony na bardzo ciemnym brązie :/ Konsystencja bardzo piaskowa i ciągle coś strzelało mi koło ucha:/ Jeżeli to ma być 7 tonów, to cholernie długo będę ściągać kolor na pasemka :)

Macie jakieś sugestie jeżeli chodzi o rozjaśnianie i ściąganie koloru?

DSCF6406

1 komentarze:

  1. Kolory cieni prześliczne, szkoda tylko, że mają broakt.

    OdpowiedzUsuń