Copyright © Monochrome
Design by Dzignine
wtorek, 6 września 2011

Wet n Wild–paleta Petal Pusher

Kolejna fajna paletka Wet N Wild prosto z USA. Wykonałam wam przepisowe ( wg instrukcji z tyłu ) pełne 4 kroki z każdego rządka. Pigmentacja jak zwykle super – chociaż moje swatche pokazują że niektóre kolory są bardzo zbliżone do siebie… Wszystko zależy od oświetlenia. W każdym razie – kolorystyka bezpieczna, da się wyczarować sporo fajnych dzienniaków i wieczorniaków. wg mojej opinii ciemniejszy kolor ‘Eyelid’ jest nieco problematycznym kolorem – konkretniej, ile razy starałam się uzyskać jego pełną głębię ( czerwono-fioletowy ze złocistymi drobinkami ) drobinki się gubiły, a on się robił tak jakoś bardzo zwyczajny :/ musze z nim poćwiczyć. Za to fioletowy ‘Definer” powinien mieć mocniejszego kopa jako ‘podkreślacz’. Mieszanie i łączenie kolorów jak zwykle jest bez zarzutów :) Mimo wszystko, uważam, że naprawdę warto zainwestować 5,50 dolara – czyli nieco ponad 15 zł w tą paletkę.

DSCF2902 - KopiaDSCF2906DSCF2914 - Kopia

Rządek z lewej w pełnym składzie :)

DSCF2865DSCF2866DSCF2868DSCF2870

Rządek z prawej w pełnym składzie :)

DSCF3366DSCF3370DSCF3363DSCF3365

8 komentarze:

  1. piękne kolorki i świetna cena! Pierwszy makijaż jest bardzo ładny :)
    Pozdrawiam i zapraszam do mnie!

    OdpowiedzUsuń
  2. Tanie i kolorki fajne :)
    Ja teraz testuję cienie Sleek'a Nude.

    ♥ Mój blog.

    OdpowiedzUsuń
  3. Rządek z prawej - om nom nom. ;)

    OdpowiedzUsuń
  4. Śliczne kolory, drugi makijaż rewelacyjny!

    OdpowiedzUsuń
  5. fajnie zebrane kolorki, makijaż podoba mi się szczególnie ten pierwszy :)

    OdpowiedzUsuń
  6. Fajne kolorki ;)
    A makijaż śliczny, pierwszy bardziej mi się podoba ;)

    Zapraszam do mnie ;) Obserwuję +

    OdpowiedzUsuń