Copyright © Monochrome
Design by Dzignine
poniedziałek, 26 września 2011

Wet N Wild– paleta Blue Had Me At Hello

Dzisiaj przyszedł czas na prezentacje paletki WnW w szarościach i niebieskościach. W swojej kolekcji brakuje mi ósemki w brązach i zieleniach, ale na pewno dostanę ją w swoje ręce w ciągu miesiąca lub dwóch – taki mam cel :) Sama paletka fajna, szkoda tylko, że zawiera dwa czarne cienie – jeden mat drugi napakowany srebrnymi, dosyć grubymi drobinkami. Jednak na powiece drobinki te nie są już tak mocno zauważalne ( w wersji na sucho), po zmieszaniu z duraline’m można uzyskać piękną czarną kreskę błyskającą srebrnymi iskierkami. Czysto teoretycznie, gdyby przyczepić się naprawdę mocno, to w palecie mam 3 czernie – jeżeli liczymy czarną matową bazę z mnóstwem niebieskich iskierek. Trzeba dobrej bazy, żeby wydobyć całe piękno tego koloru, jednak, warto zwrócić na niego uwagę. Dwa pierwsze kolory w lewym rzędzie w kolorze srebra czy białej perły są bardzo do siebie zbliżone. Używanie ich razem – w zasadzie mija się z celem. Warte uwagi są odcienie w granacie i w morskiej niebieskości – granat jest prawie identyczny z kultowym odcieniem perłowym z Inglota – numeru nie pamiętam. Pigmentacja ja zwykle bardzo dobra, świetnie trzymają się na oku, szczególnie na bazie z Hean – bo tą najczęściej ostatnio stosuję.

DSCF3498

DSCF3492DSCF3500DSCF3501

Po raz kolejny prezentuję Wam jak cienie wyglądają na oku – bez eyelinera, tylko z tuszem. Lewy i prawy rządek – wykorzystane wszystkie cienie wg instrukcji.

DSCF3383

DSCF3384DSCF3394DSCF3400DSCF3420DSCF3422DSCF3403DSCF3405

Niestety w trakcie zdjęć nie dopisało mi światło :/ czasami tak bywa :/

8 komentarze:

  1. Turkus i granat przepiękne! Oby dwa makijaże bardzo mi się podobają :)

    OdpowiedzUsuń
  2. 2 makijaz jak dla mnie świetny, paletka wygląda na ciekawą;]

    Pozdrawiam, vogue-beauty.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  3. Niestety na to, że światło nam "znika" nic nie poradzimy ;(
    Ładne kolorki ;) Pierwszy makijaż wg mnie lepszy ;)

    lady-flower123.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  4. Ślicznie malujesz oczka, a gdzie kupujesz te paletki? :)

    OdpowiedzUsuń
  5. bardzo ladny makijaz robisz:) zazdraszam, a i paletka fajowa!!

    OdpowiedzUsuń
  6. Świetna paletka- bardzo podobają mi się makijaże :)

    OdpowiedzUsuń