Copyright © Monochrome
Design by Dzignine
środa, 7 września 2011

TAG–Wielkie Wyliczenia !

tag

1. Wstaw do wpisu zdjęcie, które zamieściłam wyżej.

2. Napisz na blogu kto Cię otagował.
3. Wklej zasady na bloga.

4. Zlicz swoje zbiory i oznajmij ile masz:

szminek, podkładów, pomadek ochronnych, tuszów do rzęs, błyszczyków, lakierów, korektorów, pudrów (można urozmaicić o bronzery, rozświetlacze), róży i eyelinerów.

5. Możesz urozmaicić post o zdjęcia zbiorów.

6. Otaguj inne 7 blogów kosmetycznych i poinformuj blogi o Tagu.
7. Poinformuj osobę, która Cię otamowała o odpowiedzi na Tag.

Na wstępie napiszę, że jest mi bardzo miło, że zostałam otagowana. Jakby nie było, to miłe wyróżnienie. Zostałam otagowana przez " Vogue Beauty ". Powiem tak, Tag ten powinien być przeznaczony dla blogów początkujących lub dla dziewczyn zaczynających swoją przygodę z kosmetykami. Przeznaczając ją mnie – starej wyjadaczce – i dodatkowo kazać mi liczyć wszystko – jest karą/nagrodą bez serca. Dlatego nie zastosuję się do dwóch punktów – nie policzyłam – nie ma szans, nie przyznam Taga dalej konkretnym blogom. Przeznaczam Tego taka DLA WSZYSTKICH BLOGÓW które chcą ujawnić swoje zbiory. Jakby nie było, taki TAG to obowiązek – ja wolałabym żeby dla kogoś była to zabawa i pokazanie czegoś z czego można być dumnym. Ale prawda jest taka, że każdy normalny człowiek nie siedzący w kosmetykach powie że mamy i tak nierówno pod sufitem ;)

Zaczynami wizualne odliczanie:

Cienie – pełny skład plus/minus – widok ogólny z lotu ptaka

DSCF3316

Paletki, cienie nie zdepotowane, sztuczne rzęsy – sleek, inglot, zdepotowany ELF – book of coś tam, zdepotowane cienie z Sephory & company…

DSCF3317

Sypańce w roli głównej – plus kilka gel linerów i nowe paletki z dodatkowymi wytłoczkami do sprasowania cieni i włożenia w owe palety. No i samotny magnetyczny cień z ArtDeco.

DSCF3318

Paletki z WnW i NYX

DSCF3319

Słoiczki typu ‘camshell’ w różnych rozmiarach, dwie nowe mini paletki magnetyczne + stara uzupełniona.

DSCF3320

Sypańce z TKBtrading i parę z CoastalScents. Część moich mieszanek, woreczki do pakowania i mieszania, mix medium i kostka do gry ;)

DSCF3321

Rozświetlacze, róże i bronzery. Pełnowymiarowe i próbki ( w woreczkach i słoiczkach).

DSCF3323

Lakiery, odżywki i topy. Nie robiłam zdjęć brokatów, żeli i akryli do przedłużania paznokci – nie chciało mi się wyciągać z szafki.

DSCF3326

Kredki i Liquid linery.

DSCF3329

Tusze, bazy, primery, khole, gel linery, rzeczy do brwii + zalotka

DSCF3330

Szminki, błyszczyki, wazelinki, lip tinty/stainy,

DSCF3334

Podkłady, BB Creamy, próbki, bazy pod makijaże, pudry matujące.

DSCF3338

Tak wygląda plus/minus moja kolorówka… Uprzedzam, że jestem na odwyku ;) Poza tym, mój aparat zaprotestował i postanowił nie łapać ostrości. Rozumiem go, tez bym zwariowała przy takiej robocie :)

12 komentarze:

  1. Ostatnio tagi to przymus, a nie przyjemność...
    Polecam kupić pustą paletę magnetyczną i deportować te wszystkie maleństwa. Będzie to ogromna oszczędność miejsca.

    OdpowiedzUsuń
  2. O kurde. Wytrwale będę Cię gonić. :d

    OdpowiedzUsuń
  3. Oooo Ty to masz dopiero zbiory:) Zazdroszczę wszystkiego:)

    Pozdrawiam i super, ze odpowiedziałaś na tag:*

    vogue-beauty.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  4. @Rebellious Lady - taki mam zamiar - dokupię spirytus - i sypkie zrobią się prasowane, a duża część cieni już jest w paletach Inglota ( sztuk 4 - nie widać bo czarne). No właśnie, trend jest taki że trzeba albo obtagować dużą liczbę blogów, albo każdy blog sobie organizuje taga. Zaniedługo będziemy tylko pisać o tagach ;) żart :) Miłe to, ale żeby liczyć - lekko przesadzone :)

    @Motylica - to moja wieloletnia zbieranina - dodatkowo duża część to minerały- tam nie muszę patrzeć na termin ważności :)

    OdpowiedzUsuń
  5. ojej.. jaka kolekcja! Świetna :-)

    OdpowiedzUsuń
  6. @FajnieCoNie - no właśnie dlatego ten tag mnie przeraził- liczenie - a prawdopodobnie to nie wszystko :)

    OdpowiedzUsuń
  7. chciałabym zostać z tymi zbiorami sama w pokoju, żeby wszystko poogolądać, pomacać i achować sobie na głos ile wlezie :)
    jestem pod wrażeniem!

    OdpowiedzUsuń
  8. WOW jest tego sporo :) To bardzo dobra wiadomość dla mnie bo wszyscy mi mówią, że przeginam z kosmetykami ale patrząc u Ciebie nie jest źle , co znaczy że dalej moge kupować hihi Strasznie podobają mi s cienie sypkie ale obawiam s, że nie poradze sobie z użytkowaniem ich:(

    OdpowiedzUsuń
  9. Szkoda, że wszystkie moje zbiory kosmetyczne zostały na stancji i nie mogę ich policzyć :(

    OdpowiedzUsuń
  10. swietne masz te przezroczyste pudelka na kosmetyki . mozna wiedziec skad i ile za nie placilas ?;p

    OdpowiedzUsuń
  11. Ojeju ;o! Uwielbiam oglądać czyjeś zbiory kosmetyczne i chętnie bym sobie w nich posiedziała i pogrzebała <3! Cud <3!

    OdpowiedzUsuń
  12. Podłączam się do pytania o te plastikowe pojemniki z przegródkami bo są rewelacyjne :)

    OdpowiedzUsuń