Copyright © Monochrome
Design by Dzignine
piątek, 23 września 2011

offtopic__ Wróciłam!! – Hrvatska, Primosten

WITAJCIE ZNOWU !!! Kako ste ? … jejku, przyjechałam godzinę temu, ale mimo zmęczenia, musiałam napisać tego posta. Resztę ‘odgruzuję’ w ten weekend ;)

DSCF3669

DSCF3680

Ostatnie niecałe dwa tygodnie spędziłam w Chorwackim mieście Primosten w środkowej Dalmacji.. To był już mój 4 raz w tym miejscu i na pewno tam jeszcze wrócę. Jest imprezowo, jest też spokojnie, jest ciepło, jest swojsko, jest jak w domu i lubię bałkańskie klimaty – mam niezłe wspomnienia od dzieciaczka -jeszcze przed wojną na Bałkanach zdarzało mi się przez dłuższy czas okupować Kosowskie Nowo Brdo- gdzie mój tato pracował na kontrakcie. Tutaj, gdziekolwiek byłam, spotykam przesympatycznych gospodarzy, w tym razem, po raz drugi, wynajęliśmy apartament w Cioci Ksenji – tak na nią mówimy :) Ciocia Ksenjia pamięta każdego. Oczywiście, jak zwykle dostaliśmy palacinki ( naleśniki) z nutellą :) mniam , fritule ( malutkie pączusie) waniliowe z rodzynkami i granaty prosto z drzewa :)

DSCF3924DSCF3713DSCF3930DSCF3905

W Primosten jest drogeria Kozmo :) W Primosten kupiłam swoje pierwsze kosmetyki ( lakiery) z Catrice. Jest blisko do Trogiru, Splitu i Sibenika – a tam są drogerie DM – z szafami s-he, essence, alverde ( czy jak to sie pisze) i innymi cudeńkami :) – czyli są tam dostępne wszystkie kosmetyki TE o których pisza nasze koleżanki okupujące europejskich sąsiadów :) DSCF4041DSCF4057DSCF4070DSCF4072

Lubię Chorwację :) a to był szybki post o Primosten :)

dobranoc/lakunoc

7 komentarze:

  1. pięęęęęęęęęeknie! Zazdroszczę

    OdpowiedzUsuń
  2. Śliczne paznokcie :)

    Zapraszam na rozdanie ;)
    Możesz wygrać paletę Sleek,olej kokosowy,korund i inne :)

    http://xoiknowyoulovemexo.blogspot.com/2011/09/obiecane-rozdanie-sleekolej-kokosowy.html

    OdpowiedzUsuń
  3. jak ładnie :) nigdy nie byłam w chorwacji. jeszcze ;)

    OdpowiedzUsuń
  4. Byłam w Primosten - piękne miasteczko i ludzie tacy przyjaźni, że aż chce się wracać :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Ojej, jakie piękne widoki! :)
    Zazdroszczę wyjazdu. ;)

    OdpowiedzUsuń