Copyright © Monochrome
Design by Dzignine
piątek, 2 września 2011

NOTD– gradientowo-fioletowo-brokatowo

Jak zwykle – dzień zapowiadał się spokojnie – a w związku z tym miałam dosyć szeroki plan działania. I jak zwykle – plan szybko się zburzył… bywa :) Jestem właśnie w trakcie pieczenia kolorowego tortu na urodziny chrześniaczki, ale w między czasie chce wam przedstawić moją przygodę z brokatowym twinsem ( 08 Troy) z Essence. Tak jak strasznie i przeogromnie mi się podoba w butelce, jako top troszkę niemrawo wypada. Chciałam się dzisiaj pobawić z gradientem, ale musiałam wsiąść pod uwagę to, że ciągle musze klikać na klawiaturze, więc lakier nie może być zbyt wymagający. Padło na brokat. A brokaty z Essence są zazwyczaj świetne. Zawsze miałam obiekcje widząc tipsowe zwolenniczki w frenczem a la brokat z baśni tysiąca i jednej nocy… ale brokat na lato jest super… ja pokochałam Hello Holo z Essence – i nie wyobrażam sobie bez niego życia… ale chwila.. trzeba dać szansę też innym kolorom… np fioletowemu – bo fiolet to teraz nowa czerń, to klasyka…zwał jak zwał, ale fiolet lubi spore grono osób… Wracając do pazurków , chciałam użyć na końcówkę jakiś soczysty fiolet, niestety, nie miałam czasu, i tylko nakładałam brokatowy lakier + plus Nail Teka = w ramach kuracji. I wyszło i tak >>>>

DSCF3283DSCF3286DSCF3281DSCF3289DSCF3295

10 komentarze:

  1. całkiem fajnie ;) muszę się kiedyś pobawić gradientem ;)

    OdpowiedzUsuń
  2. fakt, smieszny, ale jakoś takos inny i fajny :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Ciekawie wygladają te pazurki, ja sobie chyba nawet takie zrobię w najbliższych dniach :D

    Pozdrawiam, vogue-beauty.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  4. też go mam, bardzo miły dla oka. Żeby tylko łatwiej się zmywały...

    OdpowiedzUsuń
  5. Zostałaś u mnie TAGowana;) Pozdrawiam, vogue-beauty.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  6. Podoba mi się ten pomysł, skojarzył mi się ze wspomnianymi przez Ciebie tipsami i zatapianym w nich brokatem :)

    Jestem pewna, że spróbuję. Tym bardziej, że lakier brokatowy nail art twins 02 podbił moje serce, więc brokatów nie koniec!

    Bardzo przyjemny Twój blog, świetny nagłówek, bardzo mi się tu podoba :)
    Pozdrawiam!!

    OdpowiedzUsuń
  7. Dzięki dziewczyny, dla mnie ten manicure spełniał rolę praktyczną - tak żeby nie było widać brudu za paznokciami - nie wiem dlaczego, ale wydaje mi się, że wszyscy do okola mają czystsze paznokcie niż ja. Ja ledwo co wybiorę się do miasta i już gruba warstwa brudu za pazurkami :( Jak mieszkałam w Częstochowie, jadąc tramwajem ( najczęściej ) miałam wrażenie że wszyscy patrzą się na moje okropne pazury ;)

    OdpowiedzUsuń
  8. @ innooka - miło mi :)

    @Little XSS - trzeba wybierać - efekt wizualny lub usuwanie lakieru :) bywa... życie jest okrutne :)

    @Fajnieconie - dzięki :) miło mi :) właśnie ogarniam zasoby :)

    @lajfstyle - no własnie pomysł typowo tipsiarski, ale w wersji light :) Poza tym, miło mi że ci się u mnie podoba :) Na pewno zaglądnę do Ciebie :) pozdr :) aa... robiłam tipsy - żele i akryle :) ale to było za czasów dorabiania w trakcie studiów :)

    OdpowiedzUsuń